MS Windows
briani 27239
"Lås computer"
Fra : Erling G

Dato : 29-08-09 21:16

På arbejdet hat vi XP home hvor man kan låse computer med ctrl+alt+del.
Nu har jeg fået en med XP pro hvor denne mulighed ikke kommer - der kommer
"Task manager" - kan man få "lås computer" som mulighed ?

Mvh.
Eg

Fra : Niels P Sønderskov

Dato : 29-08-09 22:21

Erling G e.g@noemail.dk skrev 29.08.2009 22:15:48 i
<4a998c65$0$340$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

>På arbejdet hat vi XP home hvor man kan låse computer med ctrl+alt+del.
>Nu har jeg fået en med XP pro hvor denne mulighed ikke kommer - der
>kommer "Task manager" - kan man få "lås computer" som mulighed ?

Funktionen hænger sammen med brugen af velkomstside, som kan slås fra
under Brugerkonti i Kontrolpanel.

--
Niels

Fra : KentBM

Dato : 30-08-09 00:51

Niels P Sønderskov skrev:
> Erling G e.g@noemail.dk skrev 29.08.2009 22:15:48 i
> <4a998c65$0$340$14726298@news.sunsite.dk> bl.a.:

> Funktionen hænger sammen med brugen af velkomstside, som kan slås fra
> under Brugerkonti i Kontrolpanel.

Er det ikke windowstast + L? Men der skal selvfølge være sat et kodeord
ind først under brugerkonti.

--

Kent

Fra : Erling G

Dato : 30-08-09 19:44

"KentBM" <kentF_JERNmagnussen@aim.com> wrote in message
> Er det ikke windowstast + L? Men der skal selvfølge være sat et kodeord
> ind først under brugerkonti.

Tusind tak - det virker fint.

Mvh.
EG