MS Windows
briani 27239
Explorer virker kun 5 min
Fra : Søren

Dato : 29-08-09 15:41

Hej gruppe.

Når jeg starter Internet Explorer eller Firefox op, virker forbindelsen kun
i 5 min. Så skal PCen startes op igen, hvorefter forbindelsen virker igen i
5 min.
Ping og Outlook Express virker godt nok
Det virker som om der er en timer, der starter.
XP Home

Nogen der har et tip??

-Søren

Fra : KsNa

Dato : 29-08-09 18:55

"Søren" <sofuss@hotmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> igen i 5 min.
> Ping og Outlook Express virker godt nok
> Det virker som om der er en timer, der starter.

Ved ikke med Firefox, men i IE kan du prøve i Internetindstillinger,
fanebladet Avanceret og knappen Nulstil.

Mvh
Kim

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 29-08-09 19:44

Søren skrev:

> Når jeg starter Internet Explorer eller Firefox op, virker forbindelsen kun
> i 5 min. Så skal PCen startes op igen, hvorefter forbindelsen virker igen i
> 5 min.

Tjek diverse sikkerhedsprogrammer, du har installeret. Når
problemet opstår med både Internet Explorer og Firefox,
tyder det på, at problemet ligger i Windows eller i et
tredjepartsprogram. Og Windows laver normalt ikke den slags
problemer.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk