MS Windows
briani 27239
skærmen vil ikke starte
Fra : Birgit

Dato : 29-08-09 15:13

Kære alle i kloge mennesker..

Når jeg tænder min computer så vil skærmen ikke tænde... Så må jeg slukke og
tænde både 3 og 4 gange før den tænder....

Nogle gode ideer..

Mange tak

Venlig hilsen
Birgit

Fra : Per

Dato : 29-08-09 15:46

Birgit wrote:
> Kære alle i kloge mennesker..
>
> Når jeg tænder min computer så vil skærmen ikke tænde... Så må jeg
> slukke og tænde både 3 og 4 gange før den tænder....
>
> Nogle gode ideer..

Dårlig skærm eller grafikkort.

Prøv med en anden skærm først (eller prøv din på en anden pc) - derefter
grafikkort.

mvh. Per

Fra : Birgit

Dato : 30-08-09 08:52

Jeg har prøvet en anden skærm. Og grafikkortet fejler intet...

Nogen gange når jeg er på nettet får jeg også pludselig en blå skærm med en
masse skrift på som fortæller at der er sket en alvorlig fejl... piv

mvh
Birgit

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 30-08-09 09:53

Birgit skrev:
> Jeg har prøvet en anden skærm. Og grafikkortet fejler intet...
>
> Nogen gange når jeg er på nettet får jeg også pludselig en blå skærm med
> en masse skrift på som fortæller at der er sket en alvorlig fejl... piv

Den masse skrift fortæller lidt om, hvad der er galt. Skriv
den ned i et indlæg her. Det interessante er stop-koden, der
kan ligne dette:
STOP 0x0000000a IRQL_NOT_LESS_OR_EQUAL

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Undgå snavs og uønskede besøgende på computeren: