Hastighed på LAN
Fra : Peter Hansen

Dato : 27-08-09 21:15

Hej,

Jeg har sat en XP maskine op som "server" og har 2 XP maskiner yderligere på
netværket.

Hvis jeg sender en fil på 100 Mb fra serveren til maskine 1 er hastigheden
3,5 Mbs
Hvis jeg modtager en fil på serveren fra maskine 1 er hastigheden 8 Mbs

Mellem maskine 2 og serveren er hastigheden begge veje omkring 7,5 Mbs

Hvordan finder jeg ud af hvad der er årsagen til den lave hastighed fra
serveren til maskine 1?
Jeg har lavet testen flere gange med samme resultat.

Hilsen
Peter.

Fra : Martin

Dato : 01-09-09 10:18

Peter Hansen skrev:
> [...]
> serveren til maskine 1?
> Jeg har lavet testen flere gange med samme resultat.

kontroller dupex samt hastighed på netkort/swith.
De skal være ens i begge ender.

/Martin