Overføre Outlook 2007 mails til Windows Li~
Fra : BGN

Dato : 27-08-09 16:08

Hvordan får jeg importeret alle mine mails fra Outlook 2007 over til Windows
Live Mail ??

Under "Filer" =>"Importer" =>"Meddelelser" står der kun Outlook Express,
Windows Mail og Windows Live Mail.

Bo

Fra : Ildhund

Dato : 27-08-09 22:31

BGN skrev...
> Hvordan får jeg importeret alle mine mails fra Outlook 2007 over
> til Windows Live Mail ??
>
> Under "Filer" =>"Importer" =>"Meddelelser" står der kun Outlook
> Express, Windows Mail og Windows Live Mail.

Tidligere stod der også Outlook, men import-funktionen havde det til
at fjerne alle headere fra de importerede meddelelser. I stedet for
at reparere funktionen, blev den simpelthen fjernet. Du bliver nødt
til først at importere mailsene til OE eller WM, og så derfra til
WMail. Har du mange mails er det bedst at vælge mapper under
importen til WLMail og køre frem bid for bid for at undgå problemer.

Du skal også se at opdatere dine WLMail:
http://download.live.com/wlmail
--
Noel

Fra : BGN

Dato : 28-08-09 15:42

"Ildhund" <jnllb@removemsn.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> du mange mails er det bedst at vælge mapper under importen til WLMail og
> køre frem bid for bid for at undgå problemer.

Jeg kører Windows 7 og Windows Live Mail (14.0.8064.0206). Der ingen Windows
Mail eller Outlook Express. Jeg kan ikke finde nogen steder hvor man kan
downloade Windows Mail.

Bo

Fra : Ildhund

Dato : 30-08-09 10:24

BGN skrev...
> Ildhund skrev...

> Jeg kører Windows 7 og Windows Live Mail (14.0.8064.0206).

Der er udkommet en ny version, 14.0.8089.0726 (de sidste 4 er datoen
den blev frigivet). Version 15 har været i brug som hundemad i flere
måneder, så det er sandsynligt at den kommer ud senere i år. Om det
har en importfunktion for Outlook PST-filer ved jeg ikke.

> Der ingen Windows Mail eller Outlook Express. Jeg kan ikke finde
> nogen steder hvor man kan downloade Windows Mail.

Det er fordi det kan man ikke gøre - Windows Mail er indbygget i
Vista. Du kan få det til at køre i Win7 ved at kopiere mappen
Windows Mail fra %programfiles% på en Vistamaskine til
%programfiles% på Win7.
--
Noel

Fra : BGN

Dato : 30-08-09 11:54

> [...]
> kan få det til at køre i Win7 ved at kopiere mappen Windows Mail fra
> %programfiles% på en Vistamaskine til %programfiles% på Win7.

Tak for hjælpen, Noel

Jeg har lige hentet Live Mail 14.0.8089.0726, og skal installere den lige om
lidt.

Har du evt. et link til Live Mail 15 ??

Udenfor nummer - Ved du om man kan downloade MedieCenter til Windows 7
Enterprice ?

BG

Fra : Ildhund

Dato : 30-08-09 12:22

BGN skrev...

> Tak for hjælpen, Noel

Det var så lidt.

> Har du evt. et link til Live Mail 15 ??

Som jeg skrev, v. 15 er indtil videre kun hundemad - "dogfood",
brugt internt i Microsoft. Det kan godt være at en betaversion
kommer snart, men formentligt kun til de udvalgte.

> Udenfor nummer - Ved du om man kan downloade MedieCenter til
> Windows 7 Enterprice ?

Aner det ikke. Jeg bruger selv XP og kender intet til MC.
--
Noel