E-Mail
webnoob 5265
Hjælp til at tyde fejlmeddelse på
Fra : Optimus Prime

Dato : 27-08-09 07:42

Gennem mit firma sendes der en del emails til vores mailingliste og jeg
forsøger at tyde de mails som returneres igen, så vi kan få dem slettet
de adresser som ikke er i brug længere...
Men desværre svarer de forskellige mailservere med forskellige og til
tider ret kryptiske svar som fx "mail not delivered" (betyder det at
adressen ikke eksisterer eller at jeg er blokeret hos modtager eller
noget helt 3.?) og andre igen er jeg helt i tvivl om hvad betyder...

Fx den her (bemærk jeg har ændret adressene til generiske):

-----
Fra : Ildhund

Dato : 27-08-09 11:48

Optimus Prime skrev...
> [...]
> om hvad betyder...
>
> Fx den her (bemærk jeg har ændret adressene til generiske):

Modtageren abonnerer på CSIS
http://www.csis.dk/dk/produkter/mail.shtm
som filtrerer dine mails fra. Det bestemmer modtageren.
--
Noel

Fra : Optimus Prime

Dato : 28-08-09 09:50

Ildhund skrev:
> Modtageren abonnerer på CSIS
> http://www.csis.dk/dk/produkter/mail.shtm
> som filtrerer dine mails fra. Det bestemmer modtageren.

Takker, jeg tager kontakt til dem så