Re: Søges: Forhandler af cruisecontrol
Fra : OFH

Dato : 26-08-09 17:03

Hej gruppe
Jeg prøver lige igen under en anden emne overskrift. Den som jeg tidligere
skrev kunne minde om et eller andet højtaler noget eller andet elektronik.
Men det er altså en cruise-control til mc som jeg søger.....
Er der nogen af jer som kender en dansk forhandler af Audiovox Cruise
Control eller den simple mekaniske Vista Cruise.
Jeg ved godt at de begge kan købes på Ebay og lignende steder, men med den
mere avancerede Audiovox vil jeg gerne sikre mig at det er det rigtige som
jeg køber.
Dem som jeg har fundet på nettet er for mig at se til karburatormodeller
(hvad jeg før har haft) men nu skal det altså være til indsprøjtning.

--
M.V.H
OFH

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-09 05:14

"OFH" <bente_ove@3mail.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> Dem som jeg har fundet på nettet er for mig at se til karburatormodeller
> (hvad jeg før har haft) men nu skal det altså være til indsprøjtning.

Hej
Jeg kender ikke denne cruise-control. Hvor bliver den koblet på mc'en?
For der er ikke den store forskel på den ene eller den anden model Bird
med hensyn til gaskabel og speedometersignal.
Hygge PD CBR1100t

Fra : Hans Posselt

Dato : 27-08-09 17:40

"OFH" <bente_ove@3mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Dem som jeg har fundet på nettet er for mig at se til karburatormodeller
> (hvad jeg før har haft) men nu skal det altså være til indsprøjtning.

Forhandler af Vista Cruise: Ry Mc
Hans

Fra : OFH

Dato : 01-09-09 19:59

"Gasse" <gasse@zerocrapmail.dk> skrev i meddelelsen
> http://www.mccruisecontrol.dk/
>
> http://www.mccruisecontrol.dk/MC-udstyr.asp

Jaee det ser da slet ikke så ringe ud enda. Jeg ville egentligt bare helst
montere selv. Men prisen inclusive montering er faktisk ok.
Tak for dit svar.

Hilsen Ove