MS Windows
briani 27239
Søge på harddisken
Fra : Peter

Dato : 26-08-09 17:56

Hej NG!

Den "indbyggede" søgefunktion er vist "hoppet af" (virker ikke mere).
Hvordan kan jeg søge på HD'en ? Findes der noget "3. part freesoftware" på
nettet ?

hilsen
Peter

Fra : Uffe Kousgaard

Dato : 26-08-09 19:03

"Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk> wrote in message

> Hvordan kan jeg søge på HD'en ? Findes der noget "3. part freesoftware" på
> nettet ?

Jeg anvender Total Commanders indbyggede søgefunktion, men der er mange
flere.

http://desktop.google.com/
http://www.searchwin.net/
http://www.sowsoft.com/search.htm

Der er jo også de indbyggede kommando-linie funktioner: dir, find og findstr

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-08-09 21:31

"Peter" <kontakt@morgenmusikken.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
>
> Den "indbyggede" søgefunktion er vist "hoppet af" (virker ikke mere).
> Hvordan kan jeg søge på HD'en ? Findes der noget "3. part freesoftware" på

Tør du fortælle hvilket styresystem du bruger og hvad du mener med
indbyggede søgefunktion.
Det er jo helt forskelligt hvordan det virker også på forskellige windows
versioner.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 26-08-09 22:23

> [...]
> indbyggede søgefunktion.
> Det er jo helt forskelligt hvordan det virker også på forskellige windows

Det er Windows XP Home

hilsen
Peter

Fra : Kurt B. Andersen

Dato : 26-08-09 23:13

> Det er Windows XP Home
>
> hilsen
> Peter

Er det så når du trykker F3 i Stifinder, at det ikke virker? Der skal komme
en søgeboks frem ved tryk på F3.

Kurt

Fra : Peter

Dato : 26-08-09 23:29

> Er det så når du trykker F3 i Stifinder, at det ikke virker? Der skal
> komme en søgeboks frem ved tryk på F3.
>
> Kurt

Jeg tænker på: Start, Søg (næstnederst). Nu kommer der "noget" frem som
tidligere var en søgeboks, men nu kun har en menulinie med: Filer, Rediger,
Vis, Foretrukne, Funktioner, Hjælp. + Knapperne: Tilbage, Frem, Et niveau
op, Søg, Mapper ellers er winduet tomt

hilsen
Peter

Fra : Jante

Dato : 27-08-09 00:22

"Peter" skrev:

> [...]
> Filer, Rediger, Vis, Foretrukne, Funktioner, Hjælp. + Knapperne:
> Tilbage, Frem, Et niveau op, Søg, Mapper ellers er winduet tomt

Ctrl + E åbner søgepanelet i vinduet (virker i alle explorer-vinduer).

/J

Fra : Vidal

Dato : 27-08-09 11:50

Peter skrev:

> [...]
> Vis, Foretrukne, Funktioner, Hjælp. + Knapperne: Tilbage, Frem, Et niveau

Prøv at gå ind i 'Vis' -> Panel og sæt hak ved 'Søg'.

--
Venlig hilsen,

Villy Dalsgaard

Fra : Peter

Dato : 27-08-09 12:05

> Prøv at gå ind i 'Vis' -> Panel og sæt hak ved 'Søg'. --
> Venlig hilsen,
>
> Villy Dalsgaard

Hej Villy!

Det ser ud som du beskriver det og der er hak ved "Søg", men vinduet der
kommer frem er tomt / uden indhold.

hilsen
Peter

Fra : Soren Hedeby Sorense~

Dato : 27-08-09 18:45

Everything fra www.voidtools.com er fantastisk. Bruger den på winXP.

> [...]

>Den "indbyggede" søgefunktion er vist "hoppet af" (virker ikke mere).
>Hvordan kan jeg søge på HD'en ? Findes der noget "3. part freesoftware" på

Søren H. Sørensen, Viborg
(slet FJERN fra min e-mail adresse)