MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Vista SP2 - Inkompatibel driver
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-08-09 11:40

Jeg har netop geninstalleret Vista og når jeg prøver at installere
Service Pack 2 får jeg at vide at flg. driver muligvis er
inkompatibel: MSDSM.

Der bliver yderligere henvist til Knowledge Base artikel 967752 som
handler om Server 2008 og jeg kan ikke se hvordan det er relateret til
min Vista Home installation.

Er lidt betænkelig ved at installere alligevel. Nogle der kender en
løsning?

Fra : Jens Jensen

Dato : 26-08-09 12:14

Thomas Jespersen skrev, Den 26-08-2009 12:40:
> [...]
> inkompatibel: MSDSM.
>
> Der bliver yderligere henvist til Knowledge Base artikel 967752 som

Der kommer nok en løsning i denne tråd hos Microsoft, hvor der er flere,
som har samme problem som dig:
http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistawu/thread/c619f139-00e3-4492-8972-1ea8dc3b13a9

Fra : Thomas Jespersen

Dato : 26-08-09 13:12

On Wed, 26 Aug 2009 13:13:51 +0200, Jens Jensen <a@a.invalid> wrote:

>Der kommer nok en løsning i denne tråd hos Microsoft, hvor der er flere,
>som har samme problem som dig:
>http://social.answers.microsoft.com/Forums/en-US/vistawu/thread/c619f139-00e3-4492-8972-1ea8dc3b13a9

Tak. Ser ud til det er noget der er blevet introduceret i løbet af det
seneste døgn at dømme ud fra datoerne.