MC opbevaring i tidligere stald
Fra : Jens Vinther

Dato : 25-08-09 16:55

Hej.
Jeg har nedlagt min hestestald med 4 bokse og tilbyder nu, at 2 MCer
kan opbevares og klargøres i hver boks. Indendørs vaskeplads og et
lille tidligere foderrum som kaffestue m.m. Det koster 125 kr. pr.
måned pr. MC. Uopvarmet. Midt mellem Randers og Århus. Hilsen Jens
Vinther, Tåstrupvej 48, 8370 Hadsten. Tlf. nr. 6143 5133

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-09 08:42

Det burde du nok reklamere for i en markedsgruppe istedet for her.

Og havde det været i en af de større byer var sådan et tilbud revet væk....

/A

Fra : F.Syndergaard

Dato : 26-08-09 10:49

> Det burde du nok reklamere for i en markedsgruppe istedet for her.
>
> Og havde det været i en af de større byer var sådan et tilbud revet
> væk....
>
> /A
Opbevaring af køretøjer i stald - duer ikke. De bliver fuldstændig ødlagt af
amoniakdampe.

--
MVH.
Finni

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-09 13:04

> Opbevaring af køretøjer i stald - duer ikke. De bliver fuldstændig ødlagt
> af amoniakdampe.

Nu står der "tidligere stald" - Mon ikke den kan rengøres tilstrækkeligt
efter at dyreren har forladt den ...

Mit udhus er også tidligere grisestald

Fra : Ulvir

Dato : 26-08-09 13:45

"Anders Majland" <See.Signature@Address.invalid> skrev i meddelelsen

> Mit udhus er også tidligere grisestald

Og min garage er en svinesti..

Fra : Anders Majland

Dato : 26-08-09 13:47

> Og min garage er en svinesti..

Men hvis blot du går udenfor og lader vandet så burde der ikke stå skadelige
amoniakdampe ...

Fra : Per V. Misser

Dato : 28-08-09 21:09

Hej
"Anders Majland" skrev i en meddelelse >> Opbevaring af køretøjer i stald -
duer ikke. De bliver fuldstændig ødlagt

> Nu står der "tidligere stald" - Mon ikke den kan rengøres tilstrækkeligt
> efter at dyreren har forladt den ...
>
> Mit udhus er også tidligere grisestald
Mit nye værksted er en tidligere grisestald, og var med plads til en enkelt
tyr (!) Hestestalden ved siden af er nu fyrrum.
Så snart dyrene er væk, og muget kørt ud, er ammoniakdampene det også,
dampene er ustabile i atmosfærisk luft.
Det der er værd at tænke på er udluftning -, og kondens, der sætter sig som
dråber på cyklen.
En varmekilde der holder rummet på 5 grader burde kunne gøre det.
Og så en passende isolering der gør, at temperaturen i rummet ændrer sig så
langsomt, at MCen "følger med" omgivelses temperaturen. Herved undgås
udfældning af kondens og fugtighed på knallerten

Per V. Misser
CX500E82
SuperFox56

Fra : F.Syndergaard

Dato : 28-08-09 21:07

"Jens Vinther" <jens.vinther@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Grunden til mit udsagn er at jeg tidligere har fået opbevaret en campingvogn
i en forhenværende svinestald.
Det skadede vognen temmelig meget. Korresion i elkontakter og lign.
Hvis de skadelige dampe skal væk skal gulvet brækkes op og fjernes.
Gyllen er sivet ned i cementen.
Det var den forklaring jeg fik da jeg undersøgte det.

MVH.
Finni