Nogen der kan hjælpe med et styr i Fredrik~
Fra : daniel

Dato : 23-08-09 04:21

Hej allesammen
fantastiskt at se dette forum stadig findes, da jeg flyttede til
Sverige for 9 år siden blev jeg afskåret adgang pga. min internet
udbyder og så havde jeg lidt glemt om forumet (da jeg ikke havde
motorcykel mere).
Nå men jeg er kommet tilbage i sadlen, haft den 2 dage nu, kørt fra
Berlin til København, skynder mig ind til Enghave motor: Jeg skal have
en lås, en gul og tydelig lås, så dumme fulde knægte ikke prøver at
stjæle min cykel.
Dette resulterede i en fin bremseskive lås med reminder-bånd osv.
Så parkere man ved SAS hotellet på fredriksberg, hvor jeg kan se
cyklen fra vinduet, søndag morgen, nogen har væltet min cykel

Jeg gik den over, al motorolien er på jorden, men benzin, kølevæske
osv. er stadig i cyklen. Stadig låst (selv styrlåsen).
Styr ødelagt (bøjet ekstra meget i et buk)
Balanceklods i venstreside ødelagt.
Bagerste blinker hus ødelagt.

ja, fedt det var jo ikke fordi jeg havde planer om at cruise kysten
hele dagen og imorgen videre mod Bornholm.

Så jeg skriver for at hører om der er nogen i området som har et
ekstra styr og evt. værktøj til at skifte et styr. Jeg skal nok betale
for balladen (har bare ikke rigtigt tid til at vente på et værksted
åber og fikser det).

Jeg kan huske i gamle dage var dette forholdsvist udbredt (at tilbyde
reperationer og folk der havde problemer fandt sammen) så jeg håber
lidt forum'et stadig har den gamle stil :)

ok, så lige hvorfor denne hast ? Jeg bor i Berlin, har et møde i
København i orgen tidlig og skulle egentlig hjem til familien på
Bornholm imorgen eftermiddag (over sverige).

Min cykel er en Honda CB500 1997, så jeg leder efter et "gammeldags"
rør styr, nok 22 mm, og fleste forbindelser og gadgets på styret er
med umbraco'er og bolte, og jeg har kun et IKEA værktøjssæt (måske nok
faktiskt nu jeg tænker over det).

Fra : Richard

Dato : 23-08-09 05:06

On 23 Aug., 12:20, daniel <aplacebetweenh...@gmail.com> wrote:

> [...]
> rør styr, nok 22 mm, og fleste forbindelser og gadgets på styret er
> med umbraco'er og bolte, og jeg har kun et IKEA værktøjssæt (måske nok

Trist historie; meni aften (søndag) kan jeg evt. hjælpe med et
spritnyt uoriginalt "CB750"-styr (se evt. form og i MC Nøglen på
nettet), som du kan købe og værktøj du kan låne, hvis du kommer herud
og skifter. Alt. kan du hente styret i aften og selv skifte det inde i
byen.

Har desværre ikke tid til at komme til byen, endsige hjælpe dig med at
skifte det pga andre "must-do"s i dag. Men kan det hjælpe, er du meget
velkommen.

Lægger pcen fra min nu, men kigger igen først på aftenen. Bad timing,
men håber det kan være til hjælp.

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK

Fra : daniel

Dato : 23-08-09 05:13

Richard ? Gamle kollega fra B&W

Daniel fra Dept. 3330... jeg prøver at se om jeg kan fixe et styr
inden da, men hvis det ikke lykkedes så vil jeg gerne tage imod dit
tilbud, jeg skal ud og finde noget motorolie nu og efter-inspicere
skaderne, så måske kan jeg kører ganske forsigtigt til sorgenfri
senere.

Fra : Richard

Dato : 23-08-09 12:10

On 23 Aug., 13:13, daniel <aplacebetweenh...@gmail.com> wrote:
> Richard ? Gamle kollega fra B&W

Ah, den daniel, välkommen åter

> [...]
> tilbud, jeg skal ud og finde noget motorolie nu og efter-inspicere
> skaderne, så måske kan jeg kører ganske forsigtigt til sorgenfri

I så fald finder du mig på degulesider

--
Richard Pade, Sorgenfri, DK