MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
XP,banalt ?
Fra : RK

Dato : 23-08-09 07:40

Når man kører musen henover start/programmer ser man (alle?) programmerne
man har installeret, -men hvordan er de ordnet? Ser ikke ud til at være
alfabetisk?

plus et ekstra Q: Hvor ser man hvilke programmer der starter nårm starter
windows (kunne forestille mig at man kunne fjerne nogle fra start så windows
opstart blev lidt hurtigere!

Fra : LG

Dato : 23-08-09 07:54

"RK" <at@at.at> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> plus et ekstra Q: Hvor ser man hvilke programmer der starter nårm starter
> windows (kunne forestille mig at man kunne fjerne nogle fra start så

1) Når du ser program-menuen med alle programmerne på, kan du højreklikke og
vælge "sorter efter navn"

2) Klik på START, vælg menuen KØR. Skriv MSCONFIG i boksen.Klip nu på
fanebladet Start. (nummer to fra højre, vistnok)
Nu kan du fravælge de ting, som du ikke ønsker skal starte op hver gang.

mvh
LG

Fra : emjeppesen

Dato : 23-08-09 07:58

RK skrev:

>Når man kører musen henover start/programmer ser man (alle?) programmerne
>man har installeret, -men hvordan er de ordnet? Ser ikke ud til at være
>alfabetisk?

Højtrklik på et af progranbavnene og vælg : sorter efter navn

>plus et ekstra Q: Hvor ser man hvilke programmer der starter nårm starter
>windows (kunne forestille mig at man kunne fjerne nogle fra start så windows
>opstart blev lidt hurtigere!

Jeg bruger ccleaner (gratis oprydninsprogram) http://www.ccleaner.com/
Under "værktøjer" vælges "opstart"
Du kan slette det meste, men dit virusprogram skal blive liggende.

Hilsen emj

Fra : RK

Dato : 23-08-09 08:03

"emjeppesen" <emj@> skrev i en meddelelse

> [...]
> Under "værktøjer" vælges "opstart"
> Du kan slette det meste, men dit virusprogram skal blive liggende.

Tak til alle!

Fra : Ukendt

Dato : 23-08-09 10:49

emjeppesen wrote:

> Højtrklik på et af progranbavnene og vælg : sorter efter navn

Har du drukket af natpotten

Fra : LG

Dato : 23-08-09 12:05

<Just> skrev i en meddelelse

> Har du drukket af natpotten
Tja, det kunne godt se sådan ud

Fra : Carsten

Dato : 24-08-09 12:57

> Jeg bruger ccleaner (gratis oprydninsprogram) http://www.ccleaner.com/
> Under "værktøjer" vælges "opstart"
> Du kan slette det meste, men dit virusprogram skal blive liggende.
Jeg bruger autoruns som er et gratis program som kan downloades fra
microsoft.com (søg på autoruns).

Carsten