MS Windows
briani 27239
Hvad er der galt med min IE?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-09 09:15

http://www.towle.dk/IEbar.jpg

Jeg ved ikke hvornår det er sket, da jeg ikke bruger IE så meget, men det
er jo sikkert i forbindelse med en Win-opdatering?

Hvordan jeg jeg reparere eller geninstallere IE8? Mit system bliver
automatisk opdateret, er forsynet med antivirus, antimalware og das ganze
Molevitten.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : C.A.

Dato : 22-08-09 09:19

Kurt Hansen expressed precisely :
> http://wwxxxxxxx.dk/IEbar.jpg

Den side du har linket til er blokeret af firefox og Avast siger der er
virus på den.

--
Venlig hilsen.
Carsten Andersen.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-09 10:13

On Sat, 22 Aug 2009 10:18:36 +0200, C.A. wrote:

> Kurt Hansen expressed precisely :
>
> Den side du har linket til er blokeret af firefox og Avast siger der er
> virus på den.

Aha! Det er umindelige tider siden jeg har arbejdet med domænet, som
fortrinsvist haves for at have en mailbox, samt opbevaring af mp3-filer,
som indlæses af et andet domæne.

Jeg aner ikke hvad der foregår og hvordan jeg kommer det til livs, men jeg
vil da kigge sitet igennem og se om der skulle ligge noget som jeg ikke
selv har anbragt der.
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 22-08-09 09:20
Fra : Kurt Hansen

Dato : 22-08-09 10:15

On Sat, 22 Aug 2009 10:14:58 +0200, Kurt Hansen wrote:

> [...]
>
> Hvordan jeg jeg reparere eller geninstallere IE8? Mit system bliver
> automatisk opdateret, er forsynet med antivirus, antimalware og das ganze

Har smidt der på et andet domæne:

http://www.kulturcenter-ostsalling.dk/IEbar.jpg
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : LG

Dato : 23-08-09 12:10

"Kurt Hansen" <kurt@fjerndettetowle.dk> skrev i en meddelelse

> Har smidt der på et andet domæne:
>
> http://www.kulturcenter-ostsalling.dk/IEbar.jpg
> --
> Venlig hilsen
> Kurt Hansen

Jeg har samme fejl med jævne mellemrum. Som regel forsvinder problemet efter
en genstart.
LG

Fra : Lyhn

Dato : 22-08-09 15:07

Kurt Hansen wrote:
> [...]
>
> Hvordan jeg jeg reparere eller geninstallere IE8? Mit system bliver
> automatisk opdateret, er forsynet med antivirus, antimalware og das

Jeg synes det ligner et problem med driveren til grafik kortet, evt. selve
grafik kortet hvilket nok er mindre sandsynligt, men jeg har før set lign.
med defekte grafikkort..

Jeg ville undersøge om der findes en nyere driver til grafikkortet, eller
geninstallere den seneste der findes dertil og se om det gør nogen forskel.

Fra : Jan Andreasen

Dato : 24-08-09 20:32

Hej Kurt Hansen

Jeg har også samme problem, så spændende om der er nogen, der har en løsning
på problemet.

Men som der tidligere er en, der har skrevet, så hjælper det - her hos mig -
at lukke vinduet og derefter at åbne et nyt.

Jeg er næsten overbevist om, at mit er kommet efter jeg har opdateret til
SP3, men det er kun et gæt. Bruger XP pro. sp3

Mvh Jan Andreasen