MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Downloadtid af sp3 til XP
Fra : den rigtige fotograf

Dato : 20-08-09 18:01

hej

Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid man kan forvente at det
tager at downloade SP3 til XP, hvis ens forbindelse er på 8MB

hilsen

Per

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 20-08-09 19:00

It happens that den rigtige fotograf formulated :

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid man kan forvente at det
> tager at downloade SP3 til XP, hvis ens forbindelse er på 8MB

6-7 minutter hvis hastigheden holder sig stabil på maksimum.

--
/klaus

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-09 19:20

"Klaus Jørgensen" <kj@address.invalid> wrote in message
> It happens that den rigtige fotograf formulated :

> 6-7 minutter hvis hastigheden holder sig stabil på maksimum.

Nej omkring 40 sek på en 8MB linie (som omregnet er en 64Mb linie), hvem der
udbyder sådan en hastighed ved jeg dog ikke.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : kk

Dato : 21-08-09 08:25

"N_B_DK" <admin@spamme.dyndns.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Nej omkring 40 sek på en 8MB linie (som omregnet er en 64Mb linie), hvem
> der udbyder sådan en hastighed ved jeg dog ikke.

Jeg synes at du hellere skulle forklare forskellen på MB og Mb, du ved jo
godt, hvad trådstarter mener!
mvh
kk

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 21-08-09 11:39

"kk" <kru@nospammail.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg synes at du hellere skulle forklare forskellen på MB og Mb, du ved
> jo godt, hvad trådstarter mener!

M = Mega
m = milli
B = Byte
b = bit

Men ingen af delene er jo egentlig helt korrekte, da der mangler "per
sekund"

Men ja - de fleste ved nok, hvad der menes

Men derudover er det nok ikke mange, der har 8 Mb/s på på en 8Mb/s
linie - pga overhead og liniens kvalitet og afstanden fra centralen vil
der normalt være noget mindre i brugerens ende.

Jan

Fra : Ole C

Dato : 21-08-09 11:59

den rigtige fotograf skrev blandt andet:

> Er der nogen der kan fortælle mig, hvor lang tid man kan forvente at
> det tager at downloade SP3 til XP, hvis ens forbindelse er på 8MB

Mens de andre diskuterer forekellen på MB og Mb, så hent filen her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/tjenester/ftphotel/ftpindhold/
Da det er en dansk server, bør du kunne opnå nogenlunde fuld hastighed
(minus overhead).
På min 6 Mb/s linie tager det cirka 8 minutter - på din bør det gå
hurtigere..

--
vh
Ole C

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 22-08-09 15:55

Ole C <mail@FJERNolec.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:4a8e7dfb$0$300$14726298@news.sunsite.dk...

> [...]
> (minus overhead).
> På min 6 Mb/s linie tager det cirka 8 minutter - på din bør det gå

Mange tak, men linket virker ikke hos mig

Per

Fra : Klaus Jørgensen

Dato : 22-08-09 17:45

den rigtige fotograf formulated the question :
> Ole C <mail@FJERNolec.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:4a8e7dfb$0$300$14726298@news.sunsite.dk...

> Mange tak, men linket virker ikke hos mig

Næh - heller ikke hos mig, men det virkede for et par dage siden.
Man kan dog stadig tilgå ftp-serveren direkte i stedet for at bruge
web-oversigten:
ftp://ftp.sdu.dk/pub/microsoft/xpsp3/dk/WindowsXP-KB936929-SP3-x86-DAN.exe

--
/klaus

Fra : Ole C

Dato : 22-08-09 18:23

den rigtige fotograf skrev blandt andet:

> Mange tak, men linket virker ikke hos mig

Sært - det virkede da jeg skrev indlægget, men ikke nu.
Der er tilsyhneladende problemer med serveren, men Google tilbyder at vise
en cache-lagret kopi af siden - og derfra kan man downloade.
Men i øvrigt har du jo fået et link i et andet indlæg...

--
vh
Ole C

Fra : Poul Erik Lindaa

Dato : 23-08-09 00:14

On Sat, 22 Aug 2009 19:22:50 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

> [...]
>en cache-lagret kopi af siden - og derfra kan man downloade.
>Men i øvrigt har du jo fået et link i et andet indlæg...

De er igang med at omlægge deres net, men mon ikke det kommer op igen.

Læs mere her:
http://intern.sdu.dk/enheder/it-service/

--
Slet transportmidlet før eu
__o

Fra : Mr.X

Dato : 25-08-09 22:21

"den rigtige fotograf" <denrigtigefotograf@ofir.dk> skrev i en meddelelse

> Ole C <mail@FJERNolec.dk> skrev i en
> nyhedsmeddelelse:4a8e7dfb$0$300$14726298@news.sunsite.dk...

> Mange tak, men linket virker ikke hos mig

Bruger du firefox? Jeg har lige prøvet, med Firefox kan jeg ikke downloade,
men med IE kan jeg