Vedr.: Mc venligt autoværn i England
Fra : Knudsen

Dato : 20-08-09 04:19

Artiklen på Magacin.dk:

http://magacin.dk/motorcykler/artikler/vis.php?elementID=400

er fin læsning. Især for trafikministeren, til hvem jeg har sendt et
link. Så har han noget at lave, når han kommer tilbage fra sommerferie.

Fra : Henrik Nielsen

Dato : 23-08-09 09:06

DMC har allerede gjort meget herhjemme. Men dette er endnu et skridt, som
jeg dog ikke tror de vil gennemføre ovre på "borgen".....

--
Mvh.
Henrik

Fjern de 2 x'er i mailadr. ved svar på mail..

Fra : Thomas Makro

Dato : 26-08-09 02:00

On Aug 23, 10:06 am, "Henrik Nielsen" <x...@xpost.cybercity.dk> wrote:
> DMC har allerede gjort meget herhjemme. Men dette er endnu et skridt, som
> jeg dog ikke tror de vil gennemføre ovre på "borgen".....

Jeg tror også det er op ad bakke. Bare se diverse myndigheders
modstand mod at droppe HiStar helvedes-bumpene...

--
Thomas Makro
** Farten holder trafikanterne vågne **