Brobizz og MC
Fra : Charlotte P. Korsør

Dato : 18-08-09 23:16

Hej NG

Jeg har med interesse set debatten i sidste uge ang. manuel bane og bizz
banen.

Og så tænkte jeg at jeg ville prøve når jeg nu aligevel skulle til Odense i
Weekenden. (Og Henrik jeg ledte, men fandt dig ikke)

Jeg kørte frejdigt frem, og intet skete, andet end en meget bekymret bro
medarbejder, kom farende. Han kunne fortælle mig at der et par dage
tidligere havde været en uheldig MCér der var meget tæt på at få pandet sig
én. Men var "heldig" nok til bare at falde af.

Bommene, sagde han, kunne man ikke regne med, og kunne fare lige ned i
hovedet på en.

Om det var en røverhistorie ved jeg ikke. Men hvem har egentlig ansvaret? De
har jo advaret og vil have os i manuel bane, men hvis man ikke har forsøgt
at snyde, er det vel dem eller hvad?

Hygge

Charlotte

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 19-08-09 22:28

Charlotte P. Korsør skrev:

> Om det var en røverhistorie ved jeg ikke. Men hvem har egentlig ansvaret? De
> har jo advaret og vil have os i manuel bane, men hvis man ikke har forsøgt
> at snyde, er det vel dem eller hvad?

Man skulle tro at det er røverhistorie. For de sidste par gange jeg har
været over broen på MC har personalet spurgt om jeg havde en Brobizz og
opfordret mig til at bruge den på MC'en!

M.v.h.

Fra : Michael Vilhelmsen

Dato : 20-08-09 07:29

Thore Jensen Bergenstoff explained :

> Man skulle tro at det er røverhistorie. For de sidste par gange jeg har været over broen på MC har personalet spurgt om jeg havde en Brobizz og opfordret mig til at bruge den på MC'en!

> [...]

Hvad koster det at køre over broen med brobizz på MC?

Bommen kan da ikke se, at man er på MC. Betaler man så ikke "bil" taks?
Og vil det så ikke være billigere at betale selv?

--

Best Regards / Venlig hilsen
Michael Vilhelmsen

Fra : Jon&Ann-Rikka

Dato : 20-08-09 13:51

> [...]
>
> Best Regards / Venlig hilsen
> Michael Vilhelmsen
> This is an automatic signature of MesNews.

xxxxxxxxxxxxxx

Der er måleudstyr i alu-dimserne der sidder hen imod bommen, som registrer
længde osv. . Derfor skulle den gerne takseres som MC.

Fra : "J.C.Kløve"

Dato : 20-08-09 18:23

Michael Vilhelmsen skrev:
> Thore Jensen Bergenstoff explained :

> Hvad koster det at køre over broen med brobizz på MC?
>
> Bommen kan da ikke se, at man er på MC. Betaler man så ikke "bil" taks?
> Og vil det så ikke være billigere at betale selv?

Den kan sagtens registrere at du er en MC, og der medfølger diverse
rabatter automatisk

--
Dun@nt
1KSFau Hvidguld