BMW's reparationsvejledninger på DVD
Fra : Western

Dato : 18-08-09 16:41

Jeg har søgt efter en reparationshåndbog til BMW F 800 S/ST, men hverken
Haynes, Clymer eller Delius Klasing dukker op i min søgning.
Findes sådan nogen slet ikke endnu?

BMW har en "Reparations og vedligeholdelsesvejledning" på DVD til alle
modeller. Er der nogen som kan fortælle om det bare er en udvidet
instruktionsbog, eller om der er tale om en reel reparationshåndbog. Og
nu jeg er i gang med spørgsmålene: Hvad koster den?

--

Leif Westen
ex SV 650 S

Fra : Casper

Dato : 18-08-09 11:55

On Aug 18, 5:40 pm, "Western" <leif.westenFjer...@stofanet.dk> wrote:
> [...]
> instruktionsbog, eller om der er tale om en reel reparationshåndbog. Og
> nu jeg er i gang med spørgsmålene: Hvad koster den?

Den "reprom" jeg har er en service manual, jeg tvivler på at den
dækker F800xx - men hvis du nu søger på "bmw reprom f800" kunne det jo
være at der dukker noget op.

Casper

Fra : KentBM

Dato : 18-08-09 21:00

Casper skrev:
> Den "reprom" jeg har er en service manual, jeg tvivler på at den
> dækker F800xx - men hvis du nu søger på "bmw reprom f800" kunne det jo
> være at der dukker noget op.
Prøv at spørge hos en forhandler. Den service manual, som jeg har til
min R 1150 R er en standard manual, som nok kræver, at brugeren ved
noget til BMW i forvejen. Hvilket de fleste mekanikere forhåbentlig gør.

Jeg har lige skiftet slave-cylinderen til koblingen og det har nok taget
10 gange for lang tid, da jeg ikke har prøvet det før og
"selvfølgeligheder" ikke bliver forklaret.

For reservedel husk realoem.com.

--

Kent

Fra : kop

Dato : 20-08-09 23:46

..... kontakt mig på min mail, så kan vi måske finde ud af noget.

m.v.h.
Kop

Fra : Knudsen

Dato : 28-08-09 06:58