MS Windows
briani 27239
XP CD - efter installation er der ingen ur~
Fra : DerGolf

Dato : 18-08-09 11:06

Hej med jer!
Jeg har fået en XP Pro (muligvis corp. edition) CD af mit firma. Den er
streamlinet med Winlite med SP3 og andet.
Desværre har processlinien ingen meddelsesområde, dvs heller ingen ur og
andre iconer i højre side.
Og den viser heller ingen papirkurv på desktoppen.
Hvordan slår man det til igen?
mvh MIC

Fra : Peter

Dato : 18-08-09 11:39

"DerGolf" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> [...]
> andre iconer i højre side.
> Og den viser heller ingen papirkurv på desktoppen.

Højreklik der hvor uret plejer at være, vælg egenskaber og sæt et flueben ud
for "vis ur"

PeterB

Fra : DerGolf

Dato : 18-08-09 22:48

Det er ikke muligt at sætte kryds i vis ur....den del af menuen er svagt
grå. Man kan ikke ændre i den.
mvh Mic

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-09 03:31

"DerGolf" <no@no.no> wrote in message
> Det er ikke muligt at sætte kryds i vis ur....den del af menuen er
> svagt grå. Man kan ikke ændre i den.

Så er den del disabled via en GPO.

--
MVH. N_B_DK

HP MSA20 kabinet købes.
http://www.sharenator.com/This_is_an_idot_of_a_year/

Fra : Peter

Dato : 19-08-09 10:56

"DerGolf" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Det er ikke muligt at sætte kryds i vis ur....den del af menuen er svagt
> grå. Man kan ikke ændre i den.
> mvh Mic

Det var kedeligt, for så må du gennem en længere proces, for at få dit ur
tilbage. Læs her:
http://tinyurl.com/5c3bgy

PeterB

Fra : DerGolf

Dato : 20-08-09 10:45

tak, det vil jeg prøve iaften. Det er godt nok skrevet til Vista. Men jeg
prøver alligevel på min XP
mvh M.

Fra : DerGolf

Dato : 20-08-09 21:02