Læderdragt i stor str.
Fra : oz3bto

Dato : 17-08-09 18:47

Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe

105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt

Fra : ove andresen

Dato : 17-08-09 19:29

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe
>
> 105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt
>hej oz3bto
prøv x1.dk ligger i fredericia har det meste op til 5x
mvh
Ove

Fra : Allan Bojesen

Dato : 17-08-09 19:33

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i meddelelsen
> Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe
>
> 105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt

Har hørt Lindøværftet søger anden produktion end skibe

Hvis du vil have noget der bare sidder lige i øjet, er der Dragtdesigneren -
http://www.dragtdesigneren.dk/ - men det koster selvfølgelig lidt.

Mange hilsner
Allan Bojesen

Fra : Knud Dam

Dato : 17-08-09 19:42

"Allan Bojesen" <allan.bojesen@mail.dk> skrev i en meddelelse

> Har hørt Lindøværftet søger anden produktion end skibe

*GGG*

; - )

KD

Fra : Thomas Jensen

Dato : 17-08-09 19:45

oz3bto skrev:
> Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe
>
> 105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt

Jeg fandt min hos hein gericke, men måtte til Kiel, da der ikke var
nogen i vores størrelse i Flensborg

mvh

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998 + DT125R 1994
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Torben Scheel

Dato : 18-08-09 08:12

oz3bto wrote:
> Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe
>
> 105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt

Det er altid et hit at tage til Hamborg/süderstrasse(bl.a. Louis). Der
fandt vi stangtøj der passede min bror på ~205 cm (han har nægtet at
lade sig måle siden skolelægens målestang var for kort (200cm) )

Vel at mærke ikke i xxxxl vidde - det passer!

De har selvfølgelig også modparten - kurz/starkhüftig, så der er gode
muligheder. Du må nok leve med at det er billigere end skræddersyet

--
vh
Torben - der hapsede et sæt Vanuzzi textiltøj til 2700,-

Fra : oz3bto

Dato : 18-08-09 12:36

> [...]
>
> --
> vh
> Torben - der hapsede et sæt Vanuzzi textiltøj til 2700,-

Takker for de mange svar

Vi havde faktisk snakket om at trille ned til Louis...
Nu er det iøvrigt ikke længden af dragterne der er problemet men vidden :P
og skulle stadig gerne finde en jeg kan bevæge mig i da den også skal bruges
til bane kørsel med scooter (Det koster MANGE røvture)

Hvoirdan ligger det med sproget dernede .. Tyskere kan/vil mig bekendt ikke
snakke engelsk og jeg kan sku ikke snakke eller forstå tysk

Fra : Anders Houmark

Dato : 18-08-09 20:03

"oz3bto" <no@in.dk> skrev i en meddelelse

> Hvoirdan ligger det med sproget dernede .. Tyskere kan/vil mig bekendt
> ikke snakke engelsk og jeg kan sku ikke snakke eller forstå tysk

Ingen problemer. Vi kunne kun en lille smule tysk, men flere af sælgerne
kunne engelsk. Både i Louis og Polo var der 2 unge herrer på ca. 25-35 år
som var rigtig gode til engelsk, og ud over det, mega flinke. Henviste til
andre butikker i området, og til andre steder de måske havde lige dét vi
søgte!

Mvh Anders

Fra : Torben Scheel

Dato : 19-08-09 07:07

oz3bto wrote:

> [...]

> Hvoirdan ligger det med sproget dernede .. Tyskere kan/vil mig bekendt ikke
> snakke engelsk og jeg kan sku ikke snakke eller forstå tysk

De fleste kan engelsk, og de er _meget_ servicemindede. Der var en gut i
teknikafdelingen der roste min t-shirt (for at bryde isen, velsagtens)
og solgte mig et oliefilter + o-ring. Han prøvede også forgæves at
prakke mig olie og kædespray på, og slog mit kundenummer op så jeg kunne
få dividente selvom jeg havde glemt mit kundekort. Det siger lidt om at
de er til stede for at sælge, og de lader dig ikke luske rundt og gemme
dig bag dit dårlige tysk.

--
vh
Torben

Fra : Ukendt

Dato : 19-08-09 21:31

"Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> [...]
> selvom jeg havde glemt mit kundekort. Det siger lidt om at de er til stede
> for at sælge, og de lader dig ikke luske rundt og gemme dig bag dit

Der er rigtigt mange der kan dansk dernede. No problem
Held laver mange ting i store størrelser

Mvh. Claus Petersen

Fra : oz3bto

Dato : 20-08-09 02:03

"Claus Petersen" <clapet AT bnaamail.dk> skrev i en meddelelse

> "Torben Scheel" <torben_scheel@hotmail.com> skrev i meddelelsen

> Der er rigtigt mange der kan dansk dernede. No problem
> Held laver mange ting i store størrelser
>
> Mvh. Claus Petersen

Men kan held så holde til glideture henad asfalten ? .. Jeg vil med
sikkerhed ryge i asfalten en del gange næste sommer

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 20-08-09 21:44

"oz3bto" <no@in.dk> writes:

> Hvor finder jeg en læderdragt jeg ville kunne passe
>
> 105kg fordelt på 175cm fylder jo lidt mere end normalt

Hos http://www.dragtdesigneren.dk kan du få den syet efter dine mål -
og så til en ganske rimelig pris.

Kai, forhåbentlig kunde hos dem i løbet af vinteren
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)