Oversæt fjedervandring til engelsk?
Fra : GRISEN

Dato : 17-08-09 04:25

Jeg vil gerne vide hvor lang fjedervandring der er på min CB600FA, men
kan ikke finde noget info på dansk.
Kan nogen hjælpe med et engelsk udtryk?

mvh
Jan

Fra : Rene

Dato : 17-08-09 11:35

"GRISEN" <egeriis@gmail.com> skrev i meddelelsen
[...]

det kunne være spring migration ifølge http://www.nicetranslator.com/

Biker hilsen Rene Rasmussen, NO CLUB NO RULES

Fra : Armand

Dato : 17-08-09 11:44

GRISEN skrev:
> Jeg vil gerne vide hvor lang fjedervandring der er på min CB600FA, men
> kan ikke finde noget info på dansk.
> Kan nogen hjælpe med et engelsk udtryk?

Front hhv. rear -suspension!

Tallene er 120mm hhv. 128mm jvf:
<http://www.motorcyclespecs.co.za/model/Honda/honda_cb600_hornet%2008.htm>
Bid mærke i sitet til en anden gang!

--
Armand.

Fra : John Senius-Jørgense~

Dato : 17-08-09 12:07

Takker for et godt link.
Det er gemt som favorit
Mvh John

Fra : Simon

Dato : 17-08-09 15:50

fjeder (i dette tilfælde) = suspension / spring / wheel
vandring = travel

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : GRISEN

Dato : 18-08-09 08:23

Tak for alle svarene.
Kanon med både oversættelse, specifikt tal og websites.

Undrer mig over at det danske site er tømt for fornuftig
information.

mvh
Jan

Fra : GRISEN

Dato : 21-08-09 03:20

Er der mon også nogen der kan finde info om anbefalet oliemængde i
forgaffel?

*
Jan

Fra : Kai Harrekilde-Peter~

Dato : 21-08-09 21:19

GRISEN <egeriis@gmail.com> writes:

> Er der mon også nogen der kan finde info om anbefalet oliemængde i
> forgaffel?

Det plejer at stå i service manualen. Det var en F3'er ikke?
Så er tallet 117mm fra top, uden fjeder / 463ccm (regn med de 117mm).

Kai
--
Kai Harrekilde-Petersen DoD DMCN PMC DMC d.f.m oldermand
Yamaha YZF-R1 '03 (blå/sort) Polini 911DB 6.2hp (hvid)

Fra : Armand

Dato : 02-09-09 18:44

GRISEN skrev:
> Er der mon også nogen der kan finde info om anbefalet oliemængde i
> forgaffel?

Louis.de - 'bike datenbank'

--
Armand.

Fra : GRISEN

Dato : 24-08-09 00:33

On Aug 21, 10:18 pm, Kai Harrekilde-Petersen <k...@harrekilde.dk>
wrote:

> Det plejer at stå i service manualen. Det var en F3'er ikke?
> Så er tallet 117mm fra top, uden fjeder / 463ccm (regn med de 117mm).

Ja, jeg har for nylig gennemlæst hele manualen uden at finde den info.

Nej, det er ikke banemaskinen.
Jeg har købt en Hornet 07 til gaden.

mvh
Jan