Monster 600 Stjålet
Fra : Hekto

Dato : 16-08-09 03:34

Hanne's Monster er stjålet i løbet af natten imellem lørdag d. 15/8
kl. 23 og søndag d. 16/8 09, i Ballerup. (Hanne er min kæreste)

Monsteren var aflåst, men der er ingen spor af hvad der er foregået,
så den er givetvis løftet ud af indkørslen i løbet af natten.

- Monster 600 årg. 94.
- Rød med nymalet motor og stel
- Afkortet bagende m. original baglygte
- Carbon sidestykker
- Forskærmen er fra en SS-model og ikke original monster
- Der er en del forkromede skruer og småting på Monsteren der gør den
let genkendelig
- Oplagt udstødning med carbonpotter (matte og lidt slidte at se på)
- Registreringsnummer: HD 13574
- Stelnummer ZDM600M003634

Billede: www.hekto.dk/hanne/hannesmonster.jpg

Hanne er selvfølgelig dybt ulykkelig, da Monsteren var realiseringen
af en mangeårig drøm, og ikke sådan lige lader sig realisere igen.
Hvis nogen ser Monsteren, dele fra den eller har oplysninger, så
kontakt Hanne:

hanne44@gmail.com
Mobil: 24604631

.... eller undertegnede.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-08-09 17:32

Hekto skrev:

> Hanne er selvfølgelig dybt ulykkelig, da Monsteren var realiseringen
> af en mangeårig drøm, og ikke sådan lige lader sig realisere igen.

Forsikret?
Hans
www.zofiaoghans.dk

Fra : Carsten

Dato : 16-08-09 17:53

"Hekto" <hektoblast@gmail.com> skrev i en meddelelse

>Monsteren var aflåst, men der er ingen spor af hvad der er foregået,
>så den er givetvis løftet ud af indkørslen i løbet af natten.

Lidt sent nu måske, men man kan godt være "heldig", at gerningsmændene ikke
har haft mulighed for andet end lige at slæbe den "et stille sted" hen, så
timerne efter at det opdages er vigtige. Ind og kig i alverdens baggårde og
garager i nærheden.
Hvis de har haft en bil med trailer så er den naturligvis noget længere væk

De der gps trackers med indbygget sim kort er faktisk ved at være forholdvis
billige - ikke at du/Hanne kan bruge det til noget nu, men måske andre kan.

Carsten

Fra : Hekto

Dato : 16-08-09 12:01

On 16 Aug., 18:32, "Hans Paulin \(6310\)" <m...@privacy.net> wrote:

> Forsikret?
> --
>   Med venlig hilsen
>           Hanswww.zofiaoghans.dk

Ja ... men der er jo lige det med de 20% i selvrisiko!! :o/

Den er efterlyst med billeder und alles i lokalområdet, så vi håber
det bedste.

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 16-08-09 21:22

Hekto skrev:

> Ja ... men der er jo lige det med de 20% i selvrisiko!! :o/

Ok
Hans
www.zofiaoghans.dk