Router med USB port
Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-08-09 02:01

Jeg søger en router med USB port som jeg kan slutte en ekstern HD til.
Trådløs eller kabel er ligemeget, jeg bruger begge dog mest trådløst.
Det skal siges at jeg ikke kender meget til routere som sådan, jeg kan
sagtens finde ud af at opsætte dem (porte og den slags).
Det er mere hvad der er godt og skidt jeg ikke lige har kendskab til.
Lige nu sidder jeg med en Netgear router fra TDC, simpel men funktionel, den
mangler bare lige en USB port eller 2.

Anbefalinger modtages gerne, prisen er ikke så vigtig, stabilitet er et
must.
Jeg ved godt at jeg bare kunne købe mig en NAS og smide den på min nuværende
router, men det er ikke mit ønske lige pt.

Mvh
Benjamin

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 16-08-09 10:15

Den Sun, 16 Aug 2009 03:01:02 +0200 skrev Laziter [9440]:

> [...]
> Jeg ved godt at jeg bare kunne købe mig en NAS og smide den på min
> nuværende router, men det er ikke mit ønske lige pt.

Dersom nu te at du prøvede at Google, ville du hurtigt finde at f.eks.
Linksys WRT350N også har usb port.

http://www.google.dk/#hl=da&q=router+with+usb
+port&meta=&aq=0&fp=24de919520cfb705

--
Karl Erik.

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-08-09 18:55

"Karl Erik Christensen" <none@none.com> skrev i meddelelsen

> Dersom nu te at du prøvede at Google, ville du hurtigt finde at f.eks.
> Linksys WRT350N også har usb port.
>
> http://www.google.dk/#hl=da&q=router+with+usb
> +port&meta=&aq=0&fp=24de919520cfb705

Ja jeg kunne bruge google, men den giver mig ikke erfaringer og specifikke
anbefalinger.
Jeg bruger gruppen her til den slags.
Hvis google bare er svaret hver gang, så er usenet jo nærmest overflødig
ikke sandt?
Tak for linket, jeg vil kigge lidt på den

Mvh
Benjamin

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 16-08-09 21:05

"Laziter [9440]" <laziter@gmail.com> wrote in

> Anbefalinger modtages gerne, prisen er ikke så vigtig, stabilitet er
> et must.

D-Link routere med shareport funktionalitet kunne være en mulighed.

http://www.dlink.com/shareport/

Jeg har selv en DIR-655 med shareport, og den benytter jeg til et DVD
drev, så f.eks. min netbook har adgang til backup på DVD'ere.

--
Fordi folk læser oppefra og ned.
Hvorfor er topposting irriterende?

Fra : Laziter [9440]

Dato : 16-08-09 22:12

"Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> skrev i meddelelsen

> [...]
>
> Jeg har selv en DIR-655 med shareport, og den benytter jeg til et DVD
> drev, så f.eks. min netbook har adgang til backup på DVD'ere.

De ser jo ganske fine ud.
Sådan en må jeg vist hellere lige se lidt nærmere på.
Mange tak for input

Mvh
Benjamin

Fra : Gert Krabsen

Dato : 21-08-09 15:07

Laziter [9440] skrev:
> [...]
> Jeg ved godt at jeg bare kunne købe mig en NAS og smide den på min
> nuværende router, men det er ikke mit ønske lige pt.

Kig evt. på Fritzbox FON 7270. Den kan en masse andet sjovt, hvis du får
brug for det.

http://www.estation.dk/
http://fritzbox.dk/