MS Windows
briani 27239
Markør hakker ved favoritter
Fra : Vinther2

Dato : 15-08-09 20:53

Hej i gruppen

Jeg kører IE 8 og er sådan set tilfreds, men har et lille problem som måske
gruppen kan hjælpe med.

Når jeg åbner IE8 og kort efter går til "favoritter", så hakker/tøver musen
et kort stykke tid, for derefter at falde til ro, hvis jeg prøver at køre
med musen så følger markørern ikke med i starten. Jeg har også en bærbar med
samme problem og som også kører IE8. Begge computere har trådløse laser muse
fra Logitech og alt er opdateret. Kører kablet til den stationære og
trådløst til den bærbare.

Er der et lyst hovede derude som kan komme med en forklaring. Regner med at
det er i det her forum, for det er kun på IE8 at problemet er.

Go` weekend
Vinther2

Fra : Paul Østerby Sørense~

Dato : 16-08-09 07:05

"Vinther2" <vinther2sletdette@tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Er der et lyst hovede derude som kan komme med en forklaring. Regner
> med at det er i det her forum, for det er kun på IE8 at problemet er.

Den rigtige gruppe burde måske være dk.edb.internet.software.browser men
hvad, har lige prøvet på min XP maskine udstyret med en trådløs logitech
mus og her var der ikke nogen tøven eller markør der ikke kunne følge
med. Åbnede min startside gik til favoritter valgte en vilkårlig mappe
åbnede den flyttede mårkøren til en side og åbnede den, ingen tøven.
--
Med Venlig Hilsen
paul at sorensen.as