MS Windows
briani 27239
Problemer med kortlæser i Vista home Premi~
Fra : Jens Erik Bech

Dato : 14-08-09 18:35

PC HP Pavillion.
Kortlæseren har fungeret før, men er udsat for en systemfejl, så vidt jeg
kan se.
Når jeg sætter et sd-kort i den kan jeg se den i systray under "sikker
fjernelse af hardware"-Men den dukker ikke op under Min computer eller andre
steder!
Kigger jeg i kontrolpanel-enhedshåndtering så finder jeg en fejlmeddelelse:
Under lagerenheder=> Standardenhed er et gult udråbstegn hvor der under
egenskaber står:
"Enheden kan ikke starte "Kode 10"
Det hjælper ikke at fjerne og genstarte. Resultatet er det samme.

Er det en hardwarefejl i kortlæseren eller en driverfejl?

Hilsen
Jens