MS Windows
briani 27239
Vil gerne have Hurtigstart på Win 7
Fra : Stone

Dato : 14-08-09 07:32

Nogen der kan hjælpe, med at tilføje værktøjslinjen hurtig start, på
proceslinjen, i win7 Synes det er et stort minus i Win 7, at den ikke er
der men har hørt at det skulle kunne lade sig gøre
Mvh Steen

Fra : Edmund

Dato : 14-08-09 08:16

Stone skrev:
> [...]
> proceslinjen, i win7 Synes det er et stort minus i Win 7, at den ikke er
> der men har hørt at det skulle kunne lade sig gøre

http://www.windows7guide.dk/index.php/tips-a-tricks/41-tips-a-tricks/200-tilfoj-quick-launch-bar-til-proceslinjen-i-windows-7

Mvh Edmund

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-08-09 11:29

Stone skrev:

> i win7 Synes det er et stort minus i Win 7, at den ikke er
> der men har hørt at det skulle kunne lade sig gøre

Jeg har svært ved at se, hvad man skal bruge den til, når man har
funktionen 'Pin to Taskbar'.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Edmund

Dato : 19-08-09 17:11

Thomas G. Madsen skrev:

> Jeg har svært ved at se, hvad man skal bruge den til, når man har
> funktionen 'Pin to Taskbar'.

For at få "vis skrivebord" er ovre ved startknappen.
Og for at få vist alle sine programmer på en gang.
Kan vel ikke være der selv om man pinder dem til startmenuen

Mvh Edmund

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 19-08-09 17:34

Edmund skrev:

> For at få "vis skrivebord" er ovre ved startknappen.

Jeg har efter få dage vænnet mig til, at den nu sidder i højre side,
men ok.

> Og for at få vist alle sine programmer på en gang.
> Kan vel ikke være der selv om man pinder dem til startmenuen

Som jeg ser det, så kan der være væsentlig flere end i hurtig-start.
Kommer det til at knibe, kan man vel stille dem til små ikoner i
stedet for store, som er standarden.

--
Hilsen
Madsen