Gummi/plastik forme til at lave chokoladet~
Fra : Brian Vestergaard

Dato : 13-08-09 20:05

Hvor i storkøbenhavn, kan man købe gummi/plastik forme til at lave
chokoladetrøffeler i ?

Hullerne i formen skal være ca. 4cm i diameter og 10mm dybe og der må
godt være plads til en 20stk. eller mere

Andre ideer til forme i den størelse. er velkomne

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : (-Peter-)

Dato : 13-08-09 13:28

On 13 Aug., 21:04, Brian Vestergaard <mail2brianvesterga...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> godt være plads til en 20stk. eller mere
>
> Andre ideer til forme i den størelse. er velkomne

tror ebay ville være et godt bud.. (ved godt det ikke er kbh - men
derimod direkter leveret ved dig )

Fra : -V-

Dato : 14-08-09 11:39

On Aug 13, 9:04 pm, Brian Vestergaard
<mail2brianvesterga...@gmail.com> wrote:
> Hvor i storkøbenhavn, kan man købe gummi/plastik forme til at lave
> chokoladetrøffeler i ?

Du har naturligvis været i kontakt med både HW Larsen og Kunst &
Køkkentøj?

Hvis ingen af de to har den slags, så bliver det nok svært at finde
herhjemme.

-V-

Fra : Padre

Dato : 17-08-09 01:08

On 14 Aug., 19:39, -V- <valdem...@gmail.com> wrote:

> Hvis ingen af de to har den slags, så bliver det nok svært at finde
> herhjemme.

De har det begge to - jeg har selv stået og set på dem og tænkt "ælle
bælle ...." mange gange

--
padre