MS Windows
briani 27239
[Windows 7] Startmenu
Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 07:41

Nu hvor der tilsyneladende ikke længere er mulighed for klassisk
startmenu i Windows 7, vil jeg lige høre, om man så ikke har mulighed
for at stille startmenuen til, at den som standard skal vise alle
programmerne i stedet for kun dem, som er brugt sidst. Ved I, om man
kan det?

--
Hilsen
Madsen

Fra : J

Dato : 12-08-09 10:10

> [...]
> for at stille startmenuen til, at den som standard skal vise alle
> programmerne i stedet for kun dem, som er brugt sidst. Ved I, om man

Hvis man har installeret 70 programmer, bliver det vel svært at vise dem
alle?

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 12-08-09 10:39

"J" <j@nospam.xy> skrev i en meddelelse
> Hvis man har installeret 70 programmer, bliver det vel svært at vise
> dem alle?

Ja - det fylder en del - men XP kan godt gøre det ved at fravælge
"personlige menuer" hedder det vist i XP.

Men jeg har ikke lige fundet muligheden i Win7 - men jeg har heller ikke
ledt så meget endnu

Jan

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 11:22

Jan Vestergaard skrev:

> Men jeg har ikke lige fundet muligheden i Win7 - men jeg har
> heller ikke ledt så meget endnu

Jeg har sidenhen søgt lidt på Google og det tyder ikke på, at man
kan få den til at vise alle programmer automatisk. Der skulle
findes et freeware-program ved navn 'Vista Start Menu', men mon
ikke det også fungerer på Windows 7. Det vil jeg prøve.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Brian Vestergaard

Dato : 12-08-09 12:57

Thomas G. Madsen formulerede onsdag:
> [...]
> for at stille startmenuen til, at den som standard skal vise alle
> programmerne i stedet for kun dem, som er brugt sidst. Ved I, om man

Prøv at læse lidt her, der er mange sjove ting der kan ændres
http://www.tweakwin7.com/

Og så er der
http://technodorm.com/2009/02/18/tweak-windows-7-with-ultimate-windows-tweaker/

--
Venligst / Regards
Brian Vestergaard

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 13:09

Brian Vestergaard skrev:

> Prøv at læse lidt her, der er mange sjove ting der kan ændres

Takker. Det ser ud til at være en udmærket erstatning for TweakUI,
som jeg altid har brugt på WinXP.

--
Hilsen
Madsen

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 21:32

Thomas G. Madsen skrev:

> [...]
> mulighed for at stille startmenuen til, at den som standard
> skal vise alle programmerne i stedet for kun dem, som er brugt

Nå okay. Jeg kan jo bare slå visning af tidligere programmer fra og
så vælge 'Pin to Start Menu' på dem, jeg ønsker at se der fast.
Smart nok :)

--
Hilsen
Madsen

Fra : Ivan V. Klattrup

Dato : 12-08-09 21:48

Thomas G. Madsen skrev:

>Nu hvor der tilsyneladende ikke længere er mulighed for klassisk
>startmenu i Windows 7

En ren skændsel at den ikke er der mere.

--
Ivan V. klattrup
http://klattrup.dk

Fra : Thomas G. Madsen

Dato : 12-08-09 22:26

Ivan V. Klattrup skrev:

> En ren skændsel at den ikke er der mere.

Det ærgrer også mig.

--
Hilsen
Madsen