Indkøbs tur til Hamborg ?
Fra : Peter A. Larsen

Dato : 11-08-09 12:02

Hej gruppe :)
Vi er 3 der skal til Hamborg imorgen og jeg har fundet et indlæg fra Mutti
d. 13/8 2008 med kort og hele molivitten TAK for det, det er en stor hjælp
:)

Men her er spørgsmålet så:
Jeg har kig på noget dainese tøj og kigger lidt på den tyske hjemme side der
er eks. en jakke til 379Euro det er fint tænker man så, lige indtil man så
kigger på den danske hjemmeside fra dainese så er samme jakke til 379euro ?
Kan man ikke spare noget ved at tage til tyskland mere ?
Eller er det bare mig der ikke forstår daineses hjemmeside ?

--
MVH
Peter A. Larsen (4700 Næstved)

Fra : KentBM

Dato : 11-08-09 18:45

Peter A. Larsen skrev:
> [...]
> Kan man ikke spare noget ved at tage til tyskland mere ?
> Eller er det bare mig der ikke forstår daineses hjemmeside ?

Nu har du ikke lagt et link til hjemmesiden fra Dainese, men jeg går ud
fra, at du mener dainese.com? Altså en hjemmeside lagt i udlandet, hvor
der måske (jeg har ikke set efter) er en webshop med salg til Danmark.
Det er vel meget rimeligt, at prisen er den samme i Danmark og Tyskland
(med hensyntagen til eventuelt forskel i moms) når varen bliver sendt
fra samme sted.

Hvis du går ind på den danske forhandler af Dainese, så kan prisen
sagtens være noget anderledes, hvilket vel ikke er så underligt.

Og prisen på dainese.com er vel heller ikke prisen i Tyskland hos
louis.de, hvis Louis er forhandler af Dainese.

--

Kent

Fra : Armand

Dato : 11-08-09 19:36

KentBM skrev:

> [...]
>
> Hvis du går ind på den danske forhandler af Dainese, så kan prisen
> sagtens være noget anderledes, hvilket vel ikke er så underligt.

Prøv at forsøge at surfe dig til en italiensk forhandler af Dainese.
Under Milano-turen i bededagene var vi en tur forbi en af slagsen mens
Barbie var på slagtebænken for en ny kæde, og dér hang der fine todelte
dragter i spraglede farver (á primært meget lyse/hvide kombinationer) og
både med og uden skulder-pukkel til 350,- tilbuds-Euroner

Jeg sikrede mig en mailadresse til stedet men jeg har ikke kunnet surfe
mig til nogen brugbar website ud fra dén, ligesom jeg umiddelbart synes
at have forlagt mail-adressen
Men prøv nu selv at finde steder med tilbud der gider sende!

--
Armand.
(godt jeg ikke var i bil - Jeg havde "tømt" Visa-kortet og åbnet en

Fra : Armand

Dato : 13-08-09 01:02

Armand skrev:

> Prøv at forsøge at surfe dig til en italiensk forhandler af Dainese.

F.eks:
http://www.motorama.it/en/
(jeg finder dog ikke nogen porto nævnt, men det er vel ikke værre end at
man kan forespørge)

--
Armand.

Fra : GBS

Dato : 12-08-09 15:39

Hej,

Prøv Karla (Hein Gericke) i Flensburg. Har lige købt Dainese dragt og sparet
godt 20% i fht. samme dragt i DK.
Super betjening, godt udvalg, sender fragtfrit til DK hvis ikke de har varen
i butikken. Karla taler i øvrigt rigtig godt dansk.

Mvh.
GBS

Fra : Peter A. Larsen

Dato : 13-08-09 07:42

Ja vi var så i Hanborg :)
Der er sq mange ting at kigg på der var også i den lille daniese butik, men
der var ikke det store udvalg og jeg ville have tøj men neon gule striber,
det havde de desvære ikke.
Men så havde louis et fint sæt RUKKA, og ja det var dyrt men det er også
super fed at have på så nu glæder jeg mig til at komme ud at køre :)
Tak for jeres indput vi ses på vejen :) nu med neon gule striber så åman
bedre kan blive set :)