Yamaha TDM 900 ??
Fra : PMH

Dato : 09-08-09 22:00

Hej

Jeg er blevet lidt varm på en Yamaha TDM 900.
Fantastisk kørestilling, og en dejlig lyd fra den
2 cylinderede motor.
120k for en spritny.

Er der nogen der har erfaringer at dele ud af..??

PMH

Fra : Anders Majland

Dato : 10-08-09 06:54

Her er da nogen http://tdmxtz.dk/phpBB2/ med erfaringer

Fra : PMH

Dato : 11-08-09 07:19

> Her er da nogen http://tdmxtz.dk/phpBB2/ med erfaringer

Tak for det Anders

Er der mon ikke nogen i gruppen, der kører, har kørt,
eller kender nogen der kører TDM, som kan sige noget
om den..??

PMH

Fra : Jim Andersen

Dato : 11-08-09 11:04

http://www.dba.dk/asp/sektion/artikler/detail.asp?ArtikelId=52400

Fra : Anders Majland

Dato : 11-08-09 13:55

> Er der mon ikke nogen i gruppen, der kører, har kørt,
> eller kender nogen der kører TDM, som kan sige noget
> om den..??

Tror du får mere respons hvis du spørger lidt mere specifikt ...

Det er et godt bud på allround mc til "voksne mennesker"

/A

Fra : Torben Scheel

Dato : 12-08-09 09:28

PMH wrote:

> Er der mon ikke nogen i gruppen, der kører, har kørt,
> eller kender nogen der kører TDM, som kan sige noget
> om den..??

Jeg kørte da på min i morges Den har 2 hjul og klarede de 37 km fint

Er man høj som mig er det en åbenbaring at finde en hverdagsmaskine med
plads nok.

Om jeg har fortrudt købet? Næh. Er der noget mere specifikt du vil vide?
Jeg kan sammenligne den med FJ1100, GSX1100F og VF750S.

--
vh
Torben - TDM 2006 der kan købes

Fra : PMH

Dato : 12-08-09 14:20

> Jeg kørte da på min i morges Den har 2 hjul og klarede de 37 km fint

Godt at høre at du kom sikkert frem

> Er man høj som mig er det en åbenbaring at finde en hverdagsmaskine med
> plads nok.

Ja netop kørestillingen tiltaler mig meget.
Den skal erstatte min nuværende, som nok bliver svær at
sammenligne med.
Det er en Yamaha FJR 1300 fra iår.

Den kører som en drøm, men jeg har rygproblemer, og håbede
at jeg kunne køre mere end tilfældet er.
Så er det mange penge at have stående..
Derfor leder jeg efter et alternativ, som har den oprette kørestilling
som vigtigste faktor..

At motoren på TDM ikke er så kraftfuld som jeg er vant til,
det må jeg lære at leve med..

Mvh
PMH (som takker for de svar som er kommet)

Fra : Anders Majland

Dato : 13-08-09 09:57

> [...]
> Det er en Yamaha FJR 1300 fra iår.
>
> Den kører som en drøm, men jeg har rygproblemer, og håbede
> at jeg kunne køre mere end tilfældet er.

Så er der vel kun en måde at finde ud af om TDM'en er bedre. En lang dag i
sadlen ?

Jeg vil tro at de fleste forhandlere der har en brugt stående vil være til
at tale med om lån/leje en dags tid når du fortæller årsagen.

/A

Fra : Peter

Dato : 21-08-09 06:52

Skal hente en brugt TDM (2006 m ABS) hos Banks på mandag. Tiden går
noget langsomt lige i øjeblikket...

Fra : PMH

Dato : 22-08-09 07:21

"Peter" <pnyb2@hotmail.com> skrev i en meddelelse

>Skal hente en brugt TDM (2006 m ABS) hos Banks på mandag. Tiden går
>noget langsomt lige i øjeblikket...

Hej Peter, og tillykke med købet

Jeg har set at han har en brugt stående.
Hvad fik du den handlet ned i..??

Jeg syntes nemlig ikke at den var helt billig nok
i forhold til en ny.

PMH