ColorLine SuperSpeed
Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 08-08-09 07:57

Hej

Vi skal med ColorLine SuperSpeed og tidspunktet passer lige med Ellen på 16
måneders middagslur. På de gamle færger var der masser af steder, hvor
man kunne finde et hjørne og sætte sig på gulvet og lade ungen
sove/lege, men er der det på de nye SuperSpeed? Eller er det bare at
skynde sig at finde et bord i et cafeteria og så sidde der hele
overfarten?

Kan man i øvrigt købe noget bare nogenlunde fornuftigt mad på de
færger uden at skulle belåne huset?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : søren brix

Dato : 08-08-09 14:13

"Trine Kornum Christiansen" <news@trinekc.dk> skrev i meddelelsen
> [...]
> overfarten?
>
> Kan man i øvrigt købe noget bare nogenlunde fornuftigt mad på de

Hej Trine

de nye færger kan på tidspunkter være utroligt fyldte (især hvis det er
umuligt at være udenfor) så det kan være meget svært at finde en siddeplads,
så det kan anbefales at købe en liggestol på voyanger class til
overfarten....
ellers er der området omkring "bluefins" baren bagerst i skibet, der er det
lidt mere stille og roligt og det er tilladt at tage maden med ind som der
er købt i cafeteriet (rimelige norske priser ex. burger med pomme
85.-kr....)
men jeg plejer nu at få en plads forrest i buffet restauranten til 240 nkr.
incl fast plads og mad og drikke på hele overfarten..

mvh

Søren Brix

Fra : Jacob d'Andrade

Dato : 11-08-09 20:41

> [...]
> overfarten?
>
> Kan man i øvrigt købe noget bare nogenlunde fornuftigt mad på de

Jeg må give Søren ret, det kan sagtens betale sig at købe en buffet plads,
det gør vi hver gang vi skal over...

Jacob

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 12-08-09 11:24

"Jacob d'Andrade" <jacob@REMOVEbastard.dk> writes:

> Jeg må give Søren ret, det kan sagtens betale sig at købe en buffet plads,
> det gør vi hver gang vi skal over...

Desværre blev vores ferie aflyst på grund af dødsfald i familien 10
timer inden vi skulle have været afsted. Nu må vi finde en
efterårsferie i stedet for - men der kunne vi ikke få samme gode
tilbud til Norge. Så vi må se hvor vi ender.

Men tak for rådet, jeg husker det hvis vi skal nordpå igen.