Fjeldtur 2010 (Nordsverige)
Fra : thelegion

Dato : 04-08-09 11:32

Nogensinde drømt om at vandre iblandt sneklædte fjelde og rener og
opleve midnatsolen danse. Så har du chancen nu, kræver ikke andet end
ønsket og viljen til at deltage i en fjeldtur med rygsæk og telt.

Tiden for tur: 9/7-25/7 2010
Område: Abisko Nationalpark og Kebnekaise området (Nordsverige cirka
1600 km. nord for Stockholm)),
Min. alder: 18 år
Pris: 5600 kr. alt inkl. mad tur retur, dog ikke drikkevarer ud og
hjem! (5200 kr eks. mad tur/retur og drikkevarer

Der er ingen krav til deltagerer, udover almindelig kondition!.

Kontakt mig via følgende hvis ovenstående har interesse:
Tlf. 26212173
email: thomasjuulrasmussen@hotmail.com

Fra : thelegion

Dato : 05-08-09 09:41

Ovenstående pris(alt inkl.) dækker over følgende:

Interrail billet(eftersom Scanrail-billet er nedlagt).
Diverse pladsbilletter.
Diverse måltider under rejsen tur/retur(med tog) "dog ikke
drikkevarer".
Frokost i Abisko ved ankomst med tog "dog ikke drikkevarer".
Busrejse fra Nikkaluokta(der hvor vi kommer ud af fjeldet) til Kiruna.
1 nats overnatning på Yellow House(vandrehjem) i Kiruna.

Hilsen
Thomas