Hotel Dias Pytagorion
Fra : Per Kyhn

Dato : 02-08-09 19:54

Vi skal snart bo på hotel Dias i Pytagorion. Er der nogen her, som har
erfaringer med hotellet, som de vil dele med os? Måske er der også nogen,
som kender spændende steder at besøge på Samos, og så vil vi også gerne høre
om dem.

På forhånd tak

Berit Andersen

Fra : Bjarne

Dato : 03-08-09 13:48

Per Kyhn skrev:
> [...]
> erfaringer med hotellet, som de vil dele med os? Måske er der også
> nogen, som kender spændende steder at besøge på Samos, og så vil vi også

Byen Pytagorion flygtede vi hurtigt fra, men smag og behag...

Jeg ville anbefale at leje en bil hjemmefra, fordi der er så utroligt
mange smukke steder på øen og mange rare mennesker, og det er skønt,
bare at køre omkring og stoppe, hvor man vil.
Nogle af vejene er ikke helt efter dansk standard, når man kører stejlt
op eller ned, mens man kigger fremad gennem sideruderne!

Sidst fik vi en helt åben 4-hjulstrækker for pris og vilkår, der var
betydeligt bedre end hos fupmagerne på øen. Vi hentede den i lufthavnen
ved ankomst.

Vi var også på en bådtur fra Votsalakia til en overkommelig pris.

God tur!

vh

Bjarne