MS Windows
Manse9933 45149
briani 27239
Konfigurering af trådløst netkort
Fra : kristian mikael de f~

Dato : 07-08-09 09:30

Jeg har for længe siden fået et trådløst netkort i min pc.
Jeg har først nu fået brug for det, men nu siger min WinXP at Windows
ikke kan konfigurere netkortet men at jeg skal bruge et andet program
jeg har aktiveret til det formål.
Jeg er dog bange for at jeg forlængst har afinstalleret dette program
og jeg kan ikke finde ud af at få WinXP til at overtage denne
funktion.
Hvad gør man?

kmo

Fra : Ole C

Dato : 07-08-09 11:25

kristian mikael de freitas olesen skrev blandt andet:

> [...]
> Jeg er dog bange for at jeg forlængst har afinstalleret dette program
> og jeg kan ikke finde ud af at få WinXP til at overtage denne

Henter softwaren på netkortets producents internetside.

--
vh
Ole C

Fra : kristian mikael de f~

Dato : 07-08-09 13:18

On Fri, 7 Aug 2009 12:24:36 +0200, "Ole C" <mail@FJERNolec.dk> wrote:

>Henter softwaren på netkortets producents internetside.

Nu gik mit spørgsmål - måske ikke i al tydelighed - ud på hvorledes
jeg får Windows til at administrere mine trådløse netforbindelser.

kmo

Fra : Ole C

Dato : 07-08-09 22:07

kristian mikael de freitas olesen skrev blandt andet:

> Nu gik mit spørgsmål - måske ikke i al tydelighed - ud på hvorledes
> jeg får Windows til at administrere mine trådløse netforbindelser.

OK.
Du har formentlig fået slettet netkortets drivere, da du fjernede
konfigurationsprogrammet i sin tid - og dem skal du altså have installeret
før Windows vil "lege med"....
Det vil muligvis være sådan, at du ikke kan hente "rå" drivere, men er nødt
til at installere noget konfigurationssoftware samtidig. Det program bør så
tilbyde, at bruge Windows eget program til formålet.

--
vh
Ole C