Hotel nær gardasøen?
Fra : AndersH

Dato : 07-08-09 09:22

Hejsa

En ven og jeg skal til Østrig/Italien i uge 35-36, og vi leder efter et godt
hotel nær Gardasøen. Vi er selvfølgelig på hver vores motorcykel, så det må
gerne være motorcykelvenligt.
Det må gerne ligge i nærheden af en by, så vi kan slendre ned og handle
lidt, samt finde et pizzaria, så vi kan smage hvordan italienske pizzaer er

Vi har selv fundet et hotel som hedder Hotel Garni, men de var desværre
fuldt bookede da vi ville overnatte der. Vi har kigget en del i
Touhrenfahrer, men synes det er svært at skille skidt fra kanel. De må meget
gerne have engelsk hjemmeside, eller blot kunne lidt engelsk. Vi kan
desværre intet italiensk, og er ret elendige til tysk.

På forhånd tak
Mvh Anders

Fra : PMH

Dato : 07-08-09 15:00

"AndersH" <anders@andersh.sletdette.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meget gerne have engelsk hjemmeside, eller blot kunne lidt engelsk. Vi kan
> desværre intet italiensk, og er ret elendige til tysk.

Hej

Vi har lige været ved Gardasøen, fantastisk lækkert område..

Vi fandt vore hotel på www.booking.com
Du kan vælge danske sprog.
Der er masser at vælge imellem.

Her er feks. 342 hoteller i uge 35
http://tinyurl.com/ndu7t7

Vi boede på hotel Estee i byen Densenzano, der er der masser af
spisesteder,
og masser af aktiviteter ca. 5 min. gang fra hotellet, og lukket p-plads.
Ellers er byen Sirmione rigtig lækkert.
Det er den tange der går ud i den sydlige ende af søen, iøvrigt nabo til
byen Desenzano som vi boede i.

God ferie

Mvh
PMH

Fra : Ivan, Århus

Dato : 09-08-09 17:46

"AndersH" <anders@andersh.sletdette.dk> skrev i en meddelelse

Hej Anders, i byen Pai nord for Torri del Benaco og Garda, ligger et hotel:
Albergo Pai.
Dansk ejet. Og de er glade for motorcyklister.
Der har vist været en artikel med dem i Touring-bladet i foråret.

www.hotelpai.com

Hilsen Ivan, Århus