Ferie på Hawaii.
Fra : Bikerbob

Dato : 05-08-09 19:22

Hej Gruppe.

Kan bare ikke holde det for mig selv - må fortælle det til jer!!

Den 22 august tager konen og jeg afsted til Hawaii i 14 dage, og de 3 dage
er afsat til at cruise rundt på 2 HD Road Kings på øen Oahu.
Vi glæder os helt vildt.
Waikiki Beach - here we come.

Hilsen Birger og lillemor.

Kawa VN800
Yama VX 535

Fra : Armand

Dato : 05-08-09 19:49

Bikerbob skrev:
> [...]
>
> Den 22 august tager konen og jeg afsted til Hawaii i 14 dage, og de 3
> dage er afsat til at cruise rundt på 2 HD Road Kings på øen Oahu.

*HRMFF*
En anden én har en godt brugt ferie til salg istedet!

--
Armand.

Fra : Karl Erik Christense~

Dato : 06-08-09 07:43

Den Wed, 05 Aug 2009 20:21:41 +0200 skrev Bikerbob:

> [...]
>
> Den 22 august tager konen og jeg afsted til Hawaii i 14 dage, og de 3
> dage er afsat til at cruise rundt på 2 HD Road Kings på øen Oahu. Vi

Jae, først er der jo myggene som finder ind under bukser, jakke og alle
vegne. Store som havørne. Deres bid klør i flere uger. Så er der myrerne
som er lige så store som havskildpadder, og kravler rundt på vejene som
Gnuer i parrings sæsonen. Slanger? - ohh yes, slanger overalt, så check
sko, strømper, støvler og jakke kraven. Skorpioner?, sagde du skorpioner?
- fy for satan det vrimler med dem alle vegne, i maden, på toiletterne og
under dynen. Og vejret i netop august, føj for den lede. Sne, hagl og
storm - koldt som Antarktis om vinteren. Hvis det ikke sner og hagler,
regner det 28 timer i døgnet. Selvfølgelig storm altid.
Vejene - for helvede mand! Hvis de gedestier kan kaldes veje, så er jeg
sgu Kong Pilatus af Sønder Magle.

Prøv efter alt at se om ikke I kan få en god tur - men jeg tvivler

--
Karl Erik.

Fra : Armand

Dato : 06-08-09 16:00

Karl Erik Christensen skrev:

> [...]
> regner det 28 timer i døgnet. Selvfølgelig storm altid.
> Vejene - for helvede mand! Hvis de gedestier kan kaldes veje, så er jeg

For slet ikke at tale om vulkanerne

--
Armand.

Fra : Jan Bachman

Dato : 07-08-09 08:24

On Wed, 5 Aug 2009 20:21:41 +0200, "Bikerbob" <birgerbager@mail.dk>
wrote:

> [...]
>
>Den 22 august tager konen og jeg afsted til Hawaii i 14 dage, og de 3 dage
>er afsat til at cruise rundt på 2 HD Road Kings på øen Oahu.

Jeg var på Maui i en uge i '07 sammen med fire gutter for at vaske
støvet af efter tre ugers MC-strabadser i Californien. Vores besøg
endte med at blive ren badeferie. Vi fandt den lokale dykkershop og
lejede snorkeludstyr hele ugen. Det meste af ugen gik så med at tulle
rundt på øen og prøve de forskellige anbefalede snorkelsteder. Den
fremgangsmetode kan varmt anbefales. Det første møde med en cool stor
grøn havskildpadde (eller en lille hajbasse for den sags skyld) skal
ikke undervurderes. Jeg fandt et link med tilsvarende info om Oahu:
http://www.shorediving.com/Earth/Hawaii/Oahu/

Og for at holde indlægget MC-relevant, så vil i nok opleve at mange
kører uden hjelm. De lokale er af den opfattelse, at hvis man er over
18, så er det lovligt at køre uden hjelm, blot man har kørebriller på!
Hvad der er sandhed i den sammenhæng, har jeg ikke kunne gennemskue.

God tur

/Jan

Fra : Jan Jacobsen

Dato : 07-08-09 21:31

"Bikerbob" <birgerbager@mail.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Den 22 august tager konen og jeg afsted til Hawaii i 14 dage, og de 3 dage
> er afsat til at cruise rundt på 2 HD Road Kings på øen Oahu.

Har hørt at det simpelthen er forbudt at køre på mc på den ø !!!!

- Ha en fed tur

Jan

Fra : Bikerbob

Dato : 09-08-09 09:05

Jeg siger tak for alt den medfølelse, og håber bare på at komme gennem den
trælse
ferie uden traumer.

Tak for nogle sjove indlæg.

aloha Fra Bikerbob og konen

Fra : Jacob Bunk Nielsen

Dato : 09-08-09 09:17

Jan Bachman <jamen@davs.du> writes:

> [...]
> 18, så er det lovligt at køre uden hjelm, blot man har kørebriller på!
> Hvad der er sandhed i den sammenhæng, har jeg ikke kunne gennemskue.

Sådan er reglerne i flere amerikanske stater. For et par år siden kørte
jeg gennem Massachusetts, New Hampshire og Maine. I New Hampshire var
der også kun krav om kørebriller, så det nøjedes de fleste med.

--
Yamaha FZS 1000 | ......_[]-=*