Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fashion Cam 2,0 MP USB-kabel
Fra : jesniel2

Dato : 04-08-09 13:45

Hej

Jeg er mistet en kammerat i en dødsbrand.

Et gammelt Fashion Cam 2,0 MP har overlevet, men USB kablet gjorde
ikke.

Jeg ville være meget taknemmelig hvis jeg kunne låne et kabel.
Jeg bor på Københavs vestegn.

På forhånd tak,

Jesper

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-09 03:54

USB kablet kan købes for omkring 100kr i enhver computerforretning.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : jesniel2

Dato : 05-08-09 00:14

On 5 Aug., 04:53, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> USB kablet kan købes for omkring 100kr i enhver computerforretning.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

> - Vis tekst i anførselstegn -

Er det noget du tror eller gætter?

Jeg har ledt længe på nettet efter et stik, der ligner og testet flere
USB universal-sæt. Jeg tror ikke det er nogle af de gængse stik.

Jesper

Fra : thl

Dato : 05-08-09 08:30

"jesniel2" <jesniel@yahoo.com> skrev i en meddelelse
> [...]

Jeg har ledt længe på nettet efter et stik, der ligner og testet flere
USB universal-sæt. Jeg tror ikke det er nogle af de gængse stik.

Så må vi jo gætte videre,- eller kan vi få stikket i kameraet at se?

Tag kameraet med til nærmeste fotohandler, der plejer at være en
løsning, ellers kan du købe en kortlæser.

mvh
Thorbjørn

Fra : Jens Peter Karlsen

Dato : 05-08-09 15:25

Nej, det er noget jeg ved.
Se her:
http://www.av-cables.dk/usb_kabel/usb_kabel_160_da/
Såvidt jeg husker er dit kabel af typen USB-A / 4p mini men for at
være på den sikre side kan du tage det med ned i forretningen og
tjekke.
USB-A / 5p mini er det der i dag bruges mest til kameraer og mobil
telefoner men som sagt mener jeg at det er USB-A / 4p mini til dit
gamle kamera.

Regards Jens Peter Karlsen

Fra : jesniel2

Dato : 10-08-09 02:00

On 5 Aug., 04:53, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> USB kablet kan købes for omkring 100kr i enhver computerforretning.
>
> Regards Jens Peter Karlsen

> - Vis tekst i anførselstegn -

Er Elgiganten og ComputerCity ikke i kategorien "enhver
computerforretning"?

Her kunne de ikke hjælpe.

Jesper

Fra : Martin [6000]

Dato : 10-08-09 10:41

> Er Elgiganten og ComputerCity ikke i kategorien "enhver
> computerforretning"?

Nej - det er blot supermarkeder.

> Her kunne de ikke hjælpe.

Det overrasker mig ikke.

Prøv en _rigtig_ computerforretning, en af dem med knowhow bag disken
Jeg ved godt de ikke hænger på træerne mere, men det bør være muligt.

Fra : jesniel2

Dato : 19-08-09 05:25

On 5 Aug., 16:25, Jens Peter Karlsen <jpkarl...@mvps.org> wrote:
> [...]
> USB-A / 5p mini er det der i dag bruges mest til kameraer og mobil
> telefoner men som sagt mener jeg at det er USB-A / 4p mini til dit

USB-A / 4p mini var det bestemt ikke.
Godt jeg kun gav godt 50 kr for det.

Nå noget det minder i Bingo foto, men de havde mange kunder, og der
kostede det 199, hvilket jeg ikke vil give.

Jesper