punkterings spray
Fra : Rene

Dato : 04-08-09 17:30

Hej
jeg har måtte bruge dette punkterings spray på dåse ved en tur til sverige i
weekenden, og det holdt
fint dæk tryk hele turen hjem fra Laholms træf og til Ringsted men hvor
længe vil man kunne køre på det??

Biker hilsen Rene, NO CLUB NO RULES!!

Fra : Rene´

Dato : 04-08-09 12:44

"Rene" wrote:
> [...]
> weekenden, og det holdt
> fint dæk tryk hele turen hjem fra Laholms træf og til Ringsted men hvor

Det er aldrig til at sige, derfor bør du få lappet eller skiftet
dækket snarest. Sprayen er absolut kun til nødsituationer.
Og så kan du forresten se frem til et rigtig sjovt job med at rengøre
fælgen, hvis du altså ikke betaler dig fra det.

M.v.h.
Rene´.

Fra : Thore Jensen Bergens~

Dato : 04-08-09 20:10

Rene skrev:
> Hej
> jeg har måtte bruge dette punkterings spray på dåse ved en tur til
> sverige i weekenden...

Hmmm.... Punkteringsspray... Det kan der ikke være meget salg i...

Sorry - var nødt til det.

Thore

Fra : oz3bto

Dato : 04-08-09 21:03

"Rene" <123renelysbjerg456@gmail.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> i weekenden, og det holdt
> fint dæk tryk hele turen hjem fra Laholms træf og til Ringsted men hvor

Måske det kan holde til dækket er slidt op ... Måske er den flad imorgen
(Har prøvet begge dele dog på scooter)

På en MC ville jeg få dækket skiftet ASAP gerne lidt hurtigere

Fra : Jes Vestervang

Dato : 06-08-09 16:48

On 4 Aug., 18:29, "Rene" <123renelysbjerg...@gmail.com> wrote:
> [...]
> weekenden, og det holdt
> fint dæk tryk hele turen hjem fra Laholms træf og til Ringsted men hvor

Jeg har kørt mange km med dækskum i uden problemer, også frisk kørsel
over flere tusinde km. Fælgen har heller ikke været besværlig at få
ren, men ventilen kan godt stoppe til. Jeg ville bare køre videre med
skummet. Min egen SV1000 har også skum i for tiden, og det mærker jeg
ikke noget til.

--
Mvh Jes Vestervang

Fra : HuddiBras

Dato : 09-08-09 19:55

"Jes Vestervang" <jes.vestervang@gmail.com> skrev i en meddelelse

......Fælgen har heller ikke været besværlig at få
ren, men ventilen .....
--
Mvh Jes Vestervang

Hvad benytter du til rengøring af fælgen?
Jeg kan sgutte få det stads af!!
Mvh
Peter