frokostanbefaling i Flensborg
Fra : Ralph

Dato : 02-08-09 20:03

Vi er en familie på fem ikke særligt kræsne voksne(17, 19, 21 år og os
forældre), vi skal have noget at spise ved middagstid på tirsdag i
Flensborg - og vi er vokset fra pizza-stadiet (sådan da). Ikke cafeteriamad,
men ej heller 200 kroner for en forret.

Jeg tænkte lidt på Cafe Neptun - kendt fra TV, men min kone mener at have
læst et sted at den er til salg - jeg har selvf. sendt en mail til dem, men
det kunne jo være I var hurtigere - eller havde et bedre bud.

--
Tak
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 03-08-09 09:30

> Jeg tænkte lidt på Cafe Neptun - kendt fra TV, men min kone mener at have
> læst et sted at den er til salg - jeg har selvf. sendt en mail til dem,
> men det kunne jo være I var hurtigere - eller havde et bedre bud.

Det var I såikke, har fået svar på mail, de er IKKE lukket

--
Ralph

Fra : Ralph

Dato : 03-08-09 09:30

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-09 14:07

Ralph wrote:
> [...]
> have læst et sted at den er til salg - jeg har selvf. sendt en mail
> til dem, men det kunne jo være I var hurtigere - eller havde et bedre

Restaurant Buena Sera i Nikolaistrasse (sidegade til gågaden). Der spiser
man godt og biligt i hyggelige omgvielser. Men det er ikke direkte en
frokostrestaurant.

Fra : Herluf Holdt, 3140

Dato : 03-08-09 14:24

Ralph skrev:

> Vi er en familie på fem ikke særligt kræsne voksne
> (17, 19, 21 år og os forældre), vi skal have noget at
> spise ved middagstid på tirsdag i Flensborg - og vi
> er vokset fra pizza-stadiet (sådan da).

Jeg kan anbefale "Alte Senfmühle, Steakhouse und
mehr.!", Holmhof 45. Har prøvet den om aftenen. Guf.

Kan se at de har åbent fra kl. 11 på hverdage.

P.s.
Gå ikke glip af den lille gade "Rote Straße" nede
ved rådhuset. Der var også et godt frokoststed,
som jeg ikke lige husker navnet på.

--
Herluf :·)

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-09 21:21

"Herluf Holdt, 3140" <herlufholdtFJERN@privat.dk> wrote in message

> [...]
>
> P.s.
> Gå ikke glip af den lille gade "Rote Straße" nede
> ved rådhuset. Der var også et godt frokoststed,

Det eneste jeg husker er den mexicanske/spanske.. hedder den ikke viva?

Kasper

Fra : Ukendt

Dato : 03-08-09 21:22

"Ralph" <rwr@post6.tele.dk> wrote in message news:h54nsu$paf$1@aioe.org...
> [...]
> læst et sted at den er til salg - jeg har selvf. sendt en mail til dem,
> men det kunne jo være I var hurtigere - eller havde et bedre bud.

http://www.cafe-extrablatt.com/cms/front_content.php

Kasper