Hjul-knap i spil
Fra : Jacob Pedersen

Dato : 31-07-01 22:16

Hej Gruppe

Jeg har et problem med min mus, en Logitech Mouseman wheel. Jeg bruger mouseware
9.24.

Problemet er kun når jeg spiller, bl.a. Unreal Tournament. Jeg kan nemlig ikke
få hjulknappen til at reagere i spillet overhovedet...jeg vil gerne bruge den
til at skifte våben, men der sker ikke noget som helst...i w2k er der generelt
ingen problemer.

Hvis jeg bruger en anden mus uden driver og med hjulknap, så kan det godt
virke...jeg har fx. prøvet med en logitech wheel (altså en alm. mus uden
tommerfingerknap)....men så snart jeg bruger min mouseman og driver....så virker
det ikke

Nogen løsningsforeslag?

--

Best regards
Jacob Pedersen

Fra : Aggeboe

Dato : 31-07-01 23:11

Jacob Pedersen wrote:

> [...]
> tommerfingerknap)....men så snart jeg bruger min mouseman og driver....så virker

Slå em_exec.exe ihjel inden spillet startes?

/Aggeboe
--
Remove XXX when replying

Fra : Jacob Pedersen

Dato : 01-08-01 07:18

"Aggeboe" <XXXaggeboe@bigfoot.com> skrev i en meddelelse

> Slå em_exec.exe ihjel inden spillet startes?

Det vil jeg prøve.
Kan det virkelig ikke lade sig gøre at få den driver til at arbejde sammen med
spil i w2k?...det var dog en irrerterende ting!

Tak for hjælpen!

--

Best regards
Jacob Pedersen

Fra : Mit Navn Det Står Me~

Dato : 03-08-01 20:23

På Logitech´s side www.logitech.com er der en fil der hedder Game_whl.exe
som laver en rettelse i registreringsdatabasen,så man kan bruge hjulet i
F.eks UT og QuakeIII MEN jeg ved ikke om den virker til w2k...men du kan jo
prøve,den virker fint med Win98SE.......

Jacob Pedersen <jacob*spam*@gpu.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:9k773d$20f$1@news.cybercity.dk...