Dækstørrelse
Fra : Grunnet

Dato : 02-08-09 17:00

Hej Henning

De 4 cykeldæk jeg har stående har følgende mål angivet på dæksiden:

37 - 622 (Europæisk(International standard)
28" x 1 5/8" x 1 3/8" (Engelsk mål)

hvilket også svarer til størrelsesangivelse 700 x 35C (Fransk mål)

Standardslangen hedder 700 x 35/43C

De er alle ens - sorte med hvide refleksstriber.

Det er hverken Kevlar eller Antipunkture dæk, men gode gammeldags
"lærredsdæk"

Kan du bruge dem er det dine.

--
Steen
GL 500 SilverWing '84

http://home11.inet.tele.dk/grunnet/ (om 2-hjulere med motor men intet om MC)

Fra : Armand

Dato : 02-08-09 17:21

Grunnet skrev:
> [...]
>
> De er alle ens - sorte med hvide refleksstriber.
>
> Det er hverken Kevlar eller Antipunkture dæk, men gode gammeldags

Hej Steen!

Fandeme heldigt at det er så uskyldigt et emne at man kvajer sig med, og
ikke som Boy-toy for år tilbage

Nu kan du så tage ved lære til en anden gang hvor det måske kunne være
værre

Og havde din mailadresse set ud til at være valid kunne jeg have nået at
tippe dig privat om ups'en istedet

--
Armand.

Fra : Grunnet

Dato : 02-08-09 17:37

> [...]
> værre
>
> Og havde din mailadresse set ud til at være valid kunne jeg have nået at

UPS!
Ja! dækkene er nok for kleine til en motorcykel, så jeg kan ikke engang
bruge det som undskyldning.

Man skal jo lære af sine fejl (og de få fejl jeg begår (host! host!) vil jeg
godt stå ved )

Nå! jeg må heller få sendt mailen til rette modtager, han læser ikke med
herinde.