Reservedelsforhandler til Honda
Fra : Nicolai

Dato : 02-08-09 16:26

Hej!

Er der nogen der kan anbefale en god reservedelsforhandler i KBH området som
har dele til en gammel Honda CB500 fra 1977. Jeg køber som regel over
nettet, men er ude efter har nogle dele som jeg gerne lige vil se rigtigt
før jeg køber.

Mvh

Nicolai

Fra : KentBM

Dato : 02-08-09 17:23

Nicolai skrev:
> [...]
> som har dele til en gammel Honda CB500 fra 1977. Jeg køber som regel
> over nettet, men er ude efter har nogle dele som jeg gerne lige vil se
En god forhandler må jo være den som har tingene hjemme. Så mange
forhandlere af Honda er der vel heller ikke i Kbh?

Enghave Motor, Enghavevej
MC hjørnet, Roskildevej
Aagensen, Hvidovrevej
Tåstrup MC, Roskildevej

En lille tur på et par timer og så er disse forretninger sikker
udelukket, men det kan jo være, at en af den kan give dig en idé til det
rigtige sted.

Men ellers i gang med telefonbogen.

--

Kent

Fra : Jesper Pedersen

Dato : 03-08-09 01:35

On 2 Aug., 17:25, "Nicolai" <nico...@neesgaard.dk> wrote:
> [...]
> har dele til en gammel Honda CB500 fra 1977. Jeg køber som regel over
> nettet, men er ude efter har nogle dele som jeg gerne lige vil se rigtigt

Agusta motor har som regel altid dele til gamle Honda'er