Så er det min tur :-)
Fra : Jarl

Dato : 02-08-09 15:52

Hej gruppe.

Ville lige sig hej til alle og fortælle at imorgen tidlig går turen 620
kilometer til Tjekkiet. Vi skal ned at køre en masse bjergkørsel og vi skal
være afsted i 5 dage. Vi skal afsted 3 gutter på hver sin mc, Honda BB, Kawa
er6f og Suzuki GSX 750 ef, samt følgebil Fiat Punto med 2 af konerne :)
Overnatning foregår på pension med morgenmad.

Håber i får en masse godt vejr mens vi er afsted og god asfalt til alle...

hilsen
Jarl
Suzuki gsx 750 ef

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 02-08-09 17:18

"Jarl" <ingen@email.invalid> skrev i en meddelelse
> [...]
> morgenmad.
>
> Håber i får en masse godt vejr mens vi er afsted og god asfalt til

Lyder rigtigt hyggeligt god tur og godt vejr til jer også, selv
"nøjes" vi med at køre til Campen på Torsdag og er der sikkert en uges
tid, kommer lidt an på vejret

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Jarl

Dato : 02-08-09 22:20

"Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>

> Lyder rigtigt hyggeligt god tur og godt vejr til jer også, selv
> "nøjes" vi med at køre til Campen på Torsdag og er der sikkert en uges

Det har jeg osse til gode at prøve en dag. Må i have en god tur.
Mvh
Jarl

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 03-08-09 07:54

Jarl skrev:
> [...]
> Overnatning foregår på pension med morgenmad.
>
> Håber i får en masse godt vejr mens vi er afsted og god asfalt til alle...

- rigtig go´tur!

Fra : Jarl

Dato : 09-08-09 21:27

> [...]
> konerne :) Overnatning foregår på pension med morgenmad.
>
> Håber i får en masse godt vejr mens vi er afsted og god asfalt til alle...

Hej igen gruppe.
Det her er en tur jeg absolut kan anbefale. Godt med smæk på ned gennem
autobahn og gode snoede veje og bjerge i Tjekkiet. Mad og øl i rigelige
mængder og til en pris der får en fransk hotdog til at blegne En seng i
et værelse fås fra 60 kroner en hel hytte til 275 kr/døgn.
Suzukien fik lige et større tjek dernede på et lokalt suzukiværksted. De
skifte olietyve på alle 16 ventiler og justerede dem. Kompressionstest,
karburatorer renset og justeret. Tænding justeret og motoren pakket om mange
steder. Så fik den 4 nye propper samt olie, oliefilter og luftfilter. Det
blev pludselig en anden motorcykel. Det kostede 2900 danske kroner alt
inklusive arbejdsløn. Hvad skulle jeg give her i Danmark?
Fortsat god sommer.
Hilsen
Jarl
--