MS Windows
briani 27239
Zonealarm: Selv om jeg trykker: Remind me ~
Fra : carjuth

Dato : 02-08-09 10:18

Ved ikke om det er den helt rigtige gruppe at stille et spørgsmål om et
Windows program...
Nå, men her kommer spørgsmålet (- og undskyld hvis den er plantet forkert)

Zonealarm: Viser An important update is avilable.

Selv om jeg trykker: Remind me later 30 days popper den frem hver eneste
gang ved opstart... mærkeligt ikk?

--
Hilsen
Carsten

Fra : Henning Præstegaard

Dato : 02-08-09 10:43

"carjuth" <> skrev i meddelelsen ...
> [...]
>
> Zonealarm: Viser An important update is avilable.
>
> Selv om jeg trykker: Remind me later 30 days popper den frem hver eneste

Hvis du ikke vil installerer en vigtig opdatering til din firewall. Hvorfor
så bruge
firewall?

mvh
Henning

Fra : carjuth

Dato : 02-08-09 16:17

Ville jeg gerne, men: Zonealarm skriver, at jeg først skal opgradere Vista
til SP1

Ifølge min Windows Update har PC'en installeret Vista SP1.

Nu skriver Zonealarm at jeg først skal update til SP1 - menb jeg tænkte:
"Måske mener Zonealarm alligevel SP2 ???"

Men det er ikke lykkedes mig at update Windows Vista til SP2 og den gør det
ikke automatisk via Windows Update

Så derfor popper Zonealarm frem hver gang. Kan ikke få den til at reminde
mig om 30 days

Hilsen
Carsten
carjuth

Fra : Ole C

Dato : 02-08-09 17:00

carjuth skrev blandt andet:

> [...]
>
> Men det er ikke lykkedes mig at update Windows Vista til SP2 og den
> gør det ikke automatisk via Windows Update

Tyder på at det er din Windows, der er noget galt med - og ikke ZoneAlarm.
Har du prøvet med denne:
http://www.microsoft.com/downloads/details.aspx?FamilyID=891ab806-2431-4d00-afa3-99ff6f22448d&displaylang=en

> Så derfor popper Zonealarm frem hver gang. Kan ikke få den til at
> reminde mig om 30 days

Det vil jo heller ikke rette problemet.....
Du kunne jo prøve at lave en geninstallation "oveni" af ZoneAlarm, så den
retter evt. fejl.

--
vh
Ole C

Fra : Karsten

Dato : 03-08-09 19:19

"carjuth" <cjt@fjerndennetekst-callisto.dk>skrev:

> [...]
>
>Zonealarm: Viser An important update is avilable.
>
>Selv om jeg trykker: Remind me later 30 days popper den frem hver eneste

hej - prøv evt. at gå ind i
Overview / Preferences / check for updates og hak af i manually
måske det hjælper ?
mvh. Karsten