størrkasser og mc
Fra : Henrik

Dato : 01-08-09 11:24

Blev lige blitzet i en stærrekasse ved Farum i dag :( men hvordan virker
de for mc for det så ikke ud til at der var et kamera bag på kassen!

Hilsen Henrik som tror han er 1000 kr fattigere

--
Henrik

Fra : MKS - 74

Dato : 01-08-09 12:49

On 01 Aug 2009 10:24:26 GMT, Henrik <dyk@REMOVEmil.dk> wrote:

>Blev lige blitzet i en stærrekasse ved Farum i dag :( men hvordan virker
>de for mc for det så ikke ud til at der var et kamera bag på kassen!

Stærekasserne tager (foreløbig) udelukkende et billede forfra -

<http://www.fdm.dk/public/nyheder/Trafikpolitik/Veje%20og%20trafik/2009/Saadan%20virker%20fotofaelderne.htm?TId=44821439903>

Da MC'ister ikke kan entydigt identificeres selv med også billeder
bagfra, har ATK altid været problematisk for MC'er under dansk
lovgivning.

--
-Michael
Honda CBR600-info + div. CBR600-dele m.m. til salg på:

Fra : Simon

Dato : 01-08-09 13:14

Henrik wrote:
> Blev lige blitzet i en stærrekasse ved Farum i dag :( men hvordan virker
> de for mc for det så ikke ud til at der var et kamera bag på kassen!

Hej; søg i gruppen, det har været oppe et par gange før.. F.eks.
http://groups.google.dk/group/dk.fritid.motorcykel/browse_thread/thread/d07e7b1fd0e9bea8/154f7880ca8f892b?

--
Simon | __o
Men are from here, and women | _`\ \_

Fra : Thomas Jensen

Dato : 01-08-09 15:10

> Hilsen Henrik som tror han er 1000 kr fattigere

du slipper nok, men du kan jo altid gå til bekendelse ved den lokale sherif

Thomas Jensen
Yamaha FZS600 1998 + DT125R 1994
http://dfmc.dk/?id=11

Fra : Henrik

Dato : 01-08-09 15:25

"Thomas Jensen" <oelhunden@hotmail.com> wrote:

> du slipper nok, men du kan jo altid gå til bekendelse ved den lokale
> sherif

Aj nu tror jeg ikke vi skal gå til yderligereheder!! Står også og skal
have et par mc jeans til hverdagene så pengene kan jeg sagtens bruge ;)

--
Henrik

Fra : ib tinning

Dato : 01-08-09 16:58

> men måske du kunne lokkes til at fortælle hvor i Farum det var fuglehuset
> stod

IB

Fra : Henrik

Dato : 01-08-09 17:59

"ib tinning" <ib@1spambox.dk> wrote:
> [...]

Selvfølgelig kan jeg det! På rute 207 slangerupvej når man køre vestpå
lige når man er på vej ud af skoven mellem den gamle Farum kaserne og
drive in biografen!

--
Henrik

Fra : ib tinning

Dato : 01-08-09 18:21

> Selvfølgelig kan jeg det! På rute 207 slangerupvej når man køre vestpå
> lige når man er på vej ud af skoven mellem den gamle Farum kaserne og
> drive in biografen!

takker