anhænger til MC
Fra : S.B.

Dato : 31-07-09 23:17

Nogen der ved hvor man kan købe disse?
Også gerne i udlandet
søger jeg efter en anhænger/trailer til mc, får jeg alle de hit op som
omhandler en trailer du kan sætte din MC op på, og planen var jo den skulle
køre bagefter og ikke under motorcyklen

Søren

Fra : Arne Rohr Pedersen

Dato : 01-08-09 07:31

"S.B." <sobo@[slettes]ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> omhandler en trailer du kan sætte din MC op på, og planen var jo den
> skulle køre bagefter og ikke under motorcyklen

Prøv Kok mc i Holstebro.

--
Arne Rohr Pedersen

Fra : Dennis Hellan Peders~

Dato : 01-08-09 07:47

> [...]
> som omhandler en trailer du kan sætte din MC op på, og planen var jo
> den skulle køre bagefter og ikke under motorcyklen

Der er lidt her

http://www.hdcamp.dk/mc-udstyr.php#lse1

--
Mvh.
Dennis Pedersen.

Fra : Svend Gørboe

Dato : 01-08-09 03:17

On 1 Aug., 08:46, "Dennis Hellan Pedersen" <dhp(@)dalbynet.dk> wrote:

> Der er lidt her
>
> http://www.hdcamp.dk/mc-udstyr.php#lse1
>
> --
> Mvh.
> Dennis Pedersen.
> 99' BMW R 1150 GS
> 06' Kawasaki ER-6n ABS (fruens)

Her er lige et link mere:

http://littleguy.dk/customizing.asp

Fra : Morten

Dato : 01-08-09 20:40

> [...]
>
> Søren
>Der kan spares lidt ved selv at hente dem i holland. kan også fås som

Morten

Fra : BigMac

Dato : 02-08-09 16:40

hvad hedder de, og hvad koster de at få hjem?