Vegetarisk spisested (brunch/frokost) i KÃ~
Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-07-09 17:34

Hej gruppe

Kan nogen her anbefale et vegetarisk spisested (brunch eller frokost)
med god mad til rimelige priser i København?

På forhånd tak.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 28-07-09 19:07

> Kan nogen her anbefale et vegetarisk spisested (brunch eller frokost)
> med god mad til rimelige priser i København?

Den Grønne Kælder er rigtig god, men jeg ved ikke om det kun er til aften.
Tjek evt. på AOK.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 28-07-09 19:12

Jeppe Vestergaard skrev:

> Den Grønne Kælder er rigtig god, men jeg ved ikke om det kun er
> til aften.
> Tjek evt. på AOK.

Tak.

Jeg har foreløbig kig på (i prioriteret rækkefølge):

· Atlas Bar
· Den Grønne Kælder
· Halifax

som jeg har fundet ved at søge på nettet (osse AOK), men jeg er
interesseret i personlige erfaringer fra folk her i gruppen.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 29-07-09 06:20

> [...]
>
> som jeg har fundet ved at søge på nettet (osse AOK), men jeg er
> interesseret i personlige erfaringer fra folk her i gruppen.

Min kæreste har talt rigtig positivt om Atlas Bar. Den er vidst lidt mere i
café-genren end Den Grønne Kælder. Til gengæld er der nok større chance for
at den har åbent til frokost.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 29-07-09 08:37

Jeppe Vestergaard skrev:

> Min kæreste har talt rigtig positivt om Atlas Bar. Den er vidst
> lidt mere i café-genren end Den Grønne Kælder. Til gengæld er
> der nok større chance for at den har åbent til frokost.

Køkkenet i Atlas Bar har åbent fra 12 til 22, mens Den Grønne Kælder
har åbent fra 11 til 22.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup
http://klaus.seistrup.dk/

Fra : Klaus Alexander Seis~

Dato : 01-08-09 17:14

Jeg skrev:

> Jeg har foreløbig kig på (i prioriteret rækkefølge):
>
> · Atlas Bar
> · Den Grønne Kælder
> · Halifax

Det blev til Atlas Bar. Jeg kan kun sige at maden var yderst vel-
smagende og delikat (vi fik begge stegte nudler med tofu og grønt-
sager), og betjeningen venlig og omsorgsfuld. Det er bestemt ikke
sidste gang jeg spiser frokost dér.

Mvh,

--
Klaus Alexander Seistrup