Arrogant
Fra : jos

Dato : 24-07-09 21:56

- er normalt noget negativt.
Men jeg har fået foræret et par flasker vin af dette mærke, fra sydfrankrig.
yderliger står på etiketten:
FROG
Organic Ribet Red
[Cabernet - Merlot]
2006

Er der nogen som kender vinen, eller bedre ved hvor den kan købes, helst i
DK

finn

Fra : thl

Dato : 24-07-09 22:36

"jos" <jos@her.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> 2006
>
> Er der nogen som kender vinen, eller bedre ved hvor den kan købes, helst i

Den kommer fra Poul Mas
http://www.supervin.dk/Shop/info.htm?catid=29&supid=183&articleid=3760040421742
Se tråd 23-07-2009 18:15

mvh
Thorbjørn

Fra : jos

Dato : 24-07-09 23:46

thl wrote:
> "jos" <jos@her.dk> skrev i en meddelelse

> Den kommer fra Poul Mas
> http://www.supervin.dk/Shop/info.htm?catid=29&supid=183&articleid=3760040421742
Tak, det kan næsten ikke være nemmere eller nærmere

> Se tråd 23-07-2009 18:15
Den tråd har jeg skam læst, men kan ikke rigtig se hvor den relaterer til
min Arrogant?
Men måske har jeg ikke læst ordentligt, eller der er noget insiderviden som
jeg ikke forstår?
- så skulle det være samme vin, vil jeg da hellere købe den til 39,- i Rema
end til 89,- i Best
finn

Fra : thl

Dato : 25-07-09 00:33

> [...]
> som jeg ikke forstår?
> - så skulle det være samme vin, vil jeg da hellere købe den til 39,- i

Du har ganske ret,- man skal læse hele opgaven igennem inden svar :((

mvh
Thorbjørn

Fra : jos

Dato : 25-07-09 09:34

> Du har ganske ret,- man skal læse hele opgaven igennem inden svar :((
>
> mvh
> Thorbjørn
ingen årsag! - er selv slem til forsyndelsen;(

finn

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 26-07-09 22:01

On Fri, 24 Jul 2009 22:56:11 +0200, "jos" <jos@her.dk> wrote:

> [...]
>2006
>
>Er der nogen som kender vinen, eller bedre ved hvor den kan købes, helst i

Jeg mener at have set 'Arrogant Frog'-serien både i Irma og i Kvickly.
Målet med titlen må være at ta' brodden af fordommen om, at fransk vin
partout skal være snobbet. Om det lykkes, er så et godt spørgsmål.

Det eneste, jeg kan finde, er en rosé fra Kvickly:
http://www.tilbudonline.dk/images/tilbudsaviser_files/archive/3509.pdf

Prismæssigt mener jeg, at vinen normalt ligger på omkring 70-80
kroner; men ofte optræder på tilbud til ca. 50-60 kroner. Jeg har set
den i et par "restkasser" også.

Jeg har (desværre) aldrig fået smagt den arrogante frø.

---
Kasper Bergholt
http://www.bergholt.net/gastronomi

Fra : Kasper Bergholt

Dato : 26-07-09 22:05

> [...]

>2006
>
>Er der nogen som kender vinen, eller bedre ved hvor den kan købes, helst i

Det tyder på, at også den føres af Netto:
http://www.debedstevine.dk/dbvvin.asp?vid=3514

---