Hvor mange ska' ha' kølle?
Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-09 17:33

Jeg har en vildsvinekølle på 3,5 kilo i fryseren. Hvor mange gæster skal
jeg invitere?

P.S. Har bestilt to hele vildbasser i Polen til levering i efteråret
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : Trine Kornum Christi~

Dato : 24-07-09 17:44

Kurt Hansen <kurt@fjerndettetowle.dk> writes:

> Jeg har en vildsvinekølle på 3,5 kilo i fryseren. Hvor mange gæster skal
> jeg invitere?

Mig?

Mvh Trine

Stor brugskunstforretning med fuldt sortiment i de søde Gjøltrolde

Fra : Niels

Dato : 24-07-09 15:42

> Mig?
>
> Mvh Trine

Frisk svar på emnet

--
Niels

Fra : Gert Krabsen

Dato : 24-07-09 18:01

Kurt Hansen skrev:
> Jeg har en vildsvinekølle på 3,5 kilo i fryseren. Hvor mange gæster skal
> jeg invitere?

Kommer an på, om de skal have madpakker med hjem

Jeg ville som hurtig regning gå ud fra, at knap halvdelen er spiseligt,
så du har altså i omegnen af 1500 gram.
Afhængig af tilbehør m.v. må der være nok til en 7-8-9 stykker.

Fra : Kurt Hansen

Dato : 24-07-09 22:16

On Fri, 24 Jul 2009 19:01:15 +0200, Gert Krabsen wrote:

> [...]
> så du har altså i omegnen af 1500 gram.
> Afhængig af tilbehør m.v. må der være nok til en 7-8-9 stykker.

Fint, så er der plads til Trine osse
--
Venlig hilsen
Kurt Hansen

Fra : (-Peter-)

Dato : 25-07-09 04:54

On 24 Jul., 18:32, Kurt Hansen <k...@fjerndettetowle.dk> wrote:
> [...]
> jeg invitere?
>
> P.S. Har bestilt to hele vildbasser i Polen til levering i efteråret

vi fik en på 2,6 kilo (inkl. ben) igår til fire personer, og vi kunne
sagtens have spist "to gange hver".... (fik ikke en gang forret, og
først sen dessert)

/Peter