MS Windows
briani 27239
Windows 7 bliver gratis !
Fra : bosol

Dato : 28-07-09 03:57

Windows 7 Activation Tool Kit BETA 1.8
Download
Uden Windows 7 Activation Tool Kit installeret vil din version af
styresystemet Windows 7 udløbe i marts 2010. Med Windows 7 Activation
Tool Kit kan du nemt aktivere dit Windows 7 ubegrænset. Windows 7
Activation Tool Kit er designet til brugere, der ikke har en retail
version af Windows 7 og dermed mister licensen i marts 2010. Med
Windows 7 Activation Tool Kit kan du beholde dine tweaks, aktivere
DreamScenes, fjerne watermark og selvfølgelig aktivere Windows 7.
http://vistaguide.dk/?Windows7ActivationToolKitBETA1.8/Opdateringer/Programmer/877

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 28-07-09 13:05

bosol skrev:

> Uden Windows 7 Activation Tool Kit installeret vil din version af
> styresystemet Windows 7 udløbe i marts 2010. Med Windows 7 Activation
> Tool Kit kan du nemt aktivere dit Windows 7 ubegrænset.

Er det ikke nemmere at bare stjæle en Windows 7 i den
nærmeste computerforretning? Så slipper man også for
risikoen for at få snavs i forbindelse med installeringen af
et underlødigt aktiveringsprogram.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
http://pc-sikkerhed.dk

Fra : Lyrik

Dato : 29-07-09 12:53

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i meddelelsen
> [...]
> Windows 7 Activation Tool Kit kan du beholde dine tweaks, aktivere
> DreamScenes, fjerne watermark og selvfølgelig aktivere Windows 7.
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Man mister ikke licensen til den gratis download af Microsofts milde gave
Windows 7 i marts 2010. Den udløber 1. juni 2010 og så er man så taknemmelig
for den flotte gave at man køber en licens eller en billigere version.
Der er heller ikke "Vandmærker" eller andre beskæmmende vansiringer i
gaveversionen. Det er der kun i obskure piratversioner som vi af erfaring
ved, vi ikke i længden gider at bruge. Styresystemet er det grundlag hele
vores computereksistens hviler på.
Det grundlag skal være solidt iorden.
Det er det eneste en piratkopi aldrig bliver. Solid og iorden!
Det sted du linker i skal jo nærmest" Have farven på dine underbukser + dine
penge og en installeret trojan for at give dig et aktiveringscrack du ikke
har brug for!"
Men tak alligevel.
Her er et link til en certificeret gratis gave fra MS, som først udløber 1.
juni 2010.:
http://www.microsoft.com/windows/windows-7/get/download.aspx

MvH
Jens

Fra : Jørgen E

Dato : 29-07-09 22:46

"Lyrik >" <lyrik@live.dk<fjern> skrev i en meddelelse

> [...]
> computereksistens hviler på.
> Det grundlag skal være solidt iorden.
> Det er det eneste en piratkopi aldrig bliver. Solid og iorden!

Du har vist været ualmindelig "dum" når du har afprøvet piratkopier eller cracks,
hvad jeg må formode du har baseret på ovenstående udtalelser.

I øvrigt kræver det en total nyinstallation når prøve-versionen udløber ...

Fra : Lyrik

Dato : 29-07-09 23:51

"Jørgen E" <ikke@god.aa> skrev i meddelelsen

> [...]
> hvad jeg må formode du har baseret på ovenstående udtalelser.
>
> I øvrigt kræver det en total nyinstallation når prøve-versionen udløber
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
Er det ikke bare en vandrehistorie? Hvis man installerer W7 Ultimate så
bliver den jo løbende opdateret på linie med den færdige version. Jeg kan se
på den at man kan skifte serienummer! Så hvad skulle forhindre folk i at
give den et validt serienummer?
Med hensyn til at prøve en piratkopi af en film, et musikstykke, et program
o.s.v. så er du den første jeg har mødt der er komplet "jomfru" i den
henseende.
Jeg tror simpelt hen ikke på dit gloriepudseri!
Tror du selv på det?

Hilsen
Jens

Fra : John V.

Dato : 31-07-09 13:41

"bosol" <bosolengo@gmail.com> skrev i en meddelelse
[...]

Med den 1000 lap en Windows 7 kommer til at koste, kan det da ikke betale
sig at rode med underlige piratkopier, det er forøvrigt heller ikke lovligt.
Om det så i det hele taget kan betale sig at skifte er en helt anden sag,
jeg er ikke særligt sikker på det og bliver heller ikke den første til at
skifte, men til gengæld er jeg glad for at Vista aldrig kom ind i mit
system.

--
Med Venlig Hilsen

Malermester