Gammelt Philips tv afbrændt komponent :o(
Fra : Lasse Madsen

Dato : 31-07-01 21:51

Hej

Jeg har været ved at repaere mit philips tv i et stykke tid nu ... tv'et
virkede fint uden PTC modstanden da denne var defekt ... efter at flinke
Kim Schrader havde fået fat i en ny PTC modstand til mig og jeg monterede
denne brændte R303 af på det print hvor PTC'eren sidder en lyt C304 havde
også taget skade (død af overtryk)

Hvis nogen havde kunne fortælle mig hvilken værdi R303 og C304 har ville
dette være herligt
og hvis nogen har en ide om hvorfor de brændte af da PTC'en blev sat i er
dette vidunderligt.

Tvet er type AGO 5323 case number: 26C53770/13R

Med Venlig Hilsen
Lasse Madsen

Fra : Hauge

Dato : 31-07-01 22:04

Hejsa

"Lasse Madsen" <Lasse.madsen@elektronik.dk> wrote in message
> Jeg har været ved at repaere mit philips tv i et stykke tid nu ...

Jeg tror du skal i gruppen dk.teknik.elektronik, den her gruppe er kun for
computer.

Mvh Hauge

Fra : Lasse Madsen

Dato : 01-08-01 23:57